Torstein Norum Bugge Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 I år vil vi trolig se mange nye modeller med det åpne operativsystemet.Det kommer en Ubuntu-toppmodell i år Lenke til kommentar
Smellyglove Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 "For å installere denne appen må du installere den der først, og for å installere den der må du installere en helt annen før det igjen. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Hæ? Det der kunne jeg forstått for 10 år siden, men nå høres det bare teit ut. Lenke til kommentar
Smellyglove Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Hæ? Det der kunne jeg forstått for 10 år siden, men nå høres det bare teit ut. Måtte slett ikke 10 år tilbake i tid før man måtte holde på slik for å få sett videoer på Youtube. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 "For å installere denne appen må du installere den der først, og for å installere den der må du installere en helt annen før det igjen. Om du skal bruke terminalen og koder ja, skal du bruke ubuntu software center er der bare å søke opp og trykke installer. Fordommer fordummer vet du 2 Lenke til kommentar
hernil Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 "For å installere denne appen må du installere den der først, og for å installere den der må du installere en helt annen før det igjen. Så, når var sist gang brukte Ubuntu, eller en annen nogen lunde oppegående Linuxdistro? 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Ifjor forsøkte de også selv å lansere telefonen Ubuntu Edge via crowdfunding. Det mislyktes, men nå ser det ut som om selskapet har noe på gang igjen. Jeg tror Canonical lyktes med Edge, akkurat slik de ville ha det. Det fiktive målet var satt så urealistisk høyt at hele poenget må ha vært oppmerksomhet/PR og å få harde tall i slå i bordet med til de store telefonprodusentene for å bevise hvor stort markedet er. Jeg skal definitivt ha en Ubuntu-telefon. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Er Ubuntu for mobiltelefon det samme OS som på desktop? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 (endret) Nei, Ubuntu for mobiltelefoner heter egentlig Ubuntu touch og rettes mot mobiltelefoner og nettbrett. Der skal være en hel del tilpasninger til det, uten at alt er avslørt. Du kan lese mer om det hos Ubuntu. Endret 14. januar 2014 av Simen1 Lenke til kommentar
wholmen Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 ASUS padfone Ubuntu med tastaturdock Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Om du skal bruke terminalen og koder ja, skal du bruke ubuntu software center er der bare å søke opp og trykke installer. Fordommer fordummer vet du Næh. Ble dependency hell på meg i Ubuntu Software Center senest for en uke siden, og jeg måtte gå via terminalen for å ordne opp. Problemet er mindre vanlig, men det er ikke som om det ikke forekommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg