Tobias95 Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Hei, jeg har et litt merkelig problem. Frem til for noen måneder siden fungerte det trådløse internettet hjemme helt fint. Da forsvant plutselig nettet fra min bærbare PC og jeg har ikke kunnet koble til siden. Hver gang jeg prøver å koble til, begynner pcen å koble seg til, men så forsvinner nettet. Og da forsvinner det for alle enheter i huset før det kommer tilbake kort tid etter. Sånn fortsetter det helt til jeg skrur trådløst nett av på pcen. Heller ikke tilkobling med kabel fungerer. På min andre bærbare pc fungerer fortsatt kablet tilkobling, men ikke trådløs. For alle andre enheter i huset, bl. a. en Mac, iPad og iPhone fungerer fortsatt nettet utmerket. Mine to bærbare pcer er to ulike HP-modeller og routeren er en Jensen AirLink 89300. Håper virkelig noen kan hjelpe meg med mitt problem! Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Jensen AirLink 89300 <--- Your problem! Kast Jensendriten i søppla og kjøp en ny og skikkelig router... Gå for en Asus RT-N66 eller bedre... Lenke til kommentar
Tobias95 Skrevet 13. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2014 Må nevne at begge pcene fungerer uten problemer hos andre. Jeg prøvde å bytte ut roterende hjemme mot en ubrukt Jensen vi hadde liggende, uten resultat. Det styrker vel egentlig bare ditt argument... Lenke til kommentar
Tobias95 Skrevet 29. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2014 Jensen AirLink 89300 <--- Your problem! Kast Jensendriten i søppla og kjøp en ny og skikkelig router... Gå for en Asus RT-N66 eller bedre... Tenkte bare jeg skulle si ifra om at jeg har kjøpt ruteren du foreslo, og enn så lenge (bank i bordet) så fungerer det feilfritt. Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Den bør fungere smertefritt lenge den, så fremt i fall det ikke er noen fabrikkaksjonfeil med den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå