Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Åpne hodetelefoner for android (spotify) ala Sennheiser PX-100

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg ser etter et par hodetelefoner til å bruke til å høre på musikk til og fra jobb. Sist jeg sjekka fant jeg fire stykk ødelagte i skuffen. To PortaPro og to Sennheiser, men jeg er sikkert oppe i tosifra ubrukelige når jeg tenker meg om. I det siste har jeg brukt Kossene, men vil gjerne ha mindre bass.

Helst skal de være:

* lette og greie å ha på hodet (ørene mine liker dårlig lukkede i lengden),

* låte bra (foretrekker Sennheiser framfor mega-ultra-super-bassen til Koss),

* ha fjernkontroll som fungerer med android (LG G2)

* tåle litt mer enn koss og Sennheiser. Ledningene deres svikter jevnt og trutt. (eventuelt ha utbyttbar ledning)

* Koste under 1000 kroner et sted. Rundt 500 er idealet, men er villig til å strekke meg om jeg får fjernkontroll og robusthet. (Har noen ordentlige Sennheiser klokker hjemme så trenger ikke verdens beste)

Jeg vil helst kjøpe i en fysisk butikk i Oslo-området da reklamasjon er mye lettere når du kan gå i butikken.

Jeg tenker for øyeblikket å kjøpe PX 100-III, men vil gjerne ha litt input :)

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tenker for øyeblikket å kjøpe PX 100-III, men vil gjerne ha litt input :)

Jeg kjenner ikke til noen hodetelefoner som topper disse, nå som kabelen er single-sided og er mer robust enn tidligere. Tar en runde på nettet årlig,når jeg ødelegger mine PX100 etter røff behandling), men faller tilbake på disse hver gang, fantastiske klokker. Kanskje AIAIAI Tracks kan utfordre disse om noen generasjoner, på nåværende tidspunkt har de altfor mange kompromisser i forhold til PX100 (ref. review på head-fi)

Si gjerne i fra hvis du finner noe som du mener er bedre.

Endret av mandela
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...