Sjakkmatt123 Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Har søkt på en ledig stilling, sendt søknad og cv. Fikk en epost idag, der det sto: Hei, takker for din søknad vedr. jobb. Jeg skal ta en prat med min partner, så hører du fra oss. jeg lurte da på om jeg skal svare noe tilbake, eller vente. :hmm: Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Nei, de har kontaktet deg med informasjon, du trenger ikke å svare noe da. Du kan gjerne følge opp etter en tid dersom du ikke hører noe. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Det skader uansett ikkje å sende eit kjappt svar der du takker for hjelpa sålangt. På den måten viser du fortsatt interesse og du bekrefter at eposten har kommet fram til rette mottakaren. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Når noen avslutter med du hører fra oss så er det en implisering at dem ikke ønsker at du tar kontakt, men at dem tar kontakt ved neste anledning. Viss det er hører fra deg forventes det ett svar. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå