YOLOSWAGOSAURUS Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Hei sann.. Min skrivebord er satt til SDD, og vil gjerne at jeg overfører alt til HDD'en, men da blir alt borte fra desktopen min.. Hvordan kan jeg overføre alt som er på Desktopen min til HDD, uten at de blir fjernet fra desktop? Og ville snarveier til spille få error melding hvor det står at de ikke finner filene? Lenke til kommentar
YOLOSWAGOSAURUS Skrevet 14. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2014 pls respond Lenke til kommentar
myhken Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Skjønner ikke problemet egentlig. Om du velger å ha filer lagret på selve skrivebordet ditt, blir de lagret på Windows disken din (SSD). Men det er jo bare å flytte filer til snurrdisken, og heller bare legge snarveier til skrivebordet om det er det du pleier å bruke. Spill og programmer kan ikke bare flyttes, da slutter de trolig å virke. Så absolutt beste løsning der er å avinstallere dem, for å så installere på nytt, og da velge den andre disken som der de skal installeres. Bibliotekene til Windows, som mine dokumenter, bilder, musikk kan flyttes til snurredisken. Det finnes flere tråder / greie linker på google på dette. Men du kan ikke lagre filer på selve skrivebordet uten at de havner på snurredisken. Snarveier er trikset her. Lenke til kommentar
geirjenssen Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Jeg skjønner heller ikke problemet. Skrivebordet er jo bare en pitte liten flis av Windows. Skal du ta ut SSD'n? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå