AfterGlow Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Microsoft fikser stort sikkerhetshull i det døende operativsystemet.Windows XP får viktig sikkerhetsoppdatering Lenke til kommentar
Zhyl0 Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Fint at kua får skikkelig godt gress før den tas bak fjøset og får bly i skallen Håper alle XP-maskiner med internett tilkobling får en stor advarsel midt på skjermen når støtten er over. 4 Lenke til kommentar
G Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Døende, markedsandel på 37%, folk har forskjellige bruksområder og det finnes noe som kalles ordentlige brannmurer. ER dere sikre på at hacker'ne kommer forbi en ordentlig brannmur, uten at brukeren av PC'en innviterer "hackeren" ved å gjøre noen dumme surfesprell, dumme e-post-åpningssprell. Hva om brukeren lar være å bruke den sykeste nettleseren i manns minne, IE (Internet Explorer), er brukeren trygg da. Nok en tynn artikkel fra HW.no synes jeg. Litt "egen-research" hadde vært greit å se til noen artikler. Nå er ikke jeg noen guru, men det må være lov å tenke litt selv. Lenke til kommentar
Djn Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Døende, markedsandel på 37%, folk har forskjellige bruksområder og det finnes noe som kalles ordentlige brannmurer. ER dere sikre på at hacker'ne kommer forbi en ordentlig brannmur, uten at brukeren av PC'en innviterer "hackeren" ved å gjøre noen dumme surfesprell, dumme e-post-åpningssprell. Hva om brukeren lar være å bruke den sykeste nettleseren i manns minne, IE (Internet Explorer), er brukeren trygg da. Nok en tynn artikkel fra HW.no synes jeg. Litt "egen-research" hadde vært greit å se til noen artikler. Nå er ikke jeg noen guru, men det må være lov å tenke litt selv. Det hjelper, for all del - men det er fortsatt ingen god grunn til å bruke et OS som ikke får patcher. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå