volvo945pover Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 vurderer og kjøpe denne bilen: http://www.autodb.no/bil/search/?xBrand_Multiple=1100509&xModel_Multiple=1234982&AdItemText_Match=turbo#AdItemId1636471 men det står at man må sveise kanal og litt rust i hjulbuer. er dette et smart valg ? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Annonsen indikerer at det er "noe" rust. Antar du har har sett på bilen siden du konkluderer med at det må sveises. Bildene sier i alle fall ikke noe om omfanget. Kan du sveise da? Generelt ville jeg holdt meg unna en bil som det er rustet hull i, men det er min mening og er kun basert på at tiden min er verdt mer enn det jeg noen sinne blir å tjene/spare på å fikse det. Så jeg ville, om jeg var deg vurdert om det er noe å bry seg om i det hele tatt eventuelt sett om det finnes andre like biler i bedre stand til en grei pris (vet ikke om 18 000 er maksimum for deg). Lenke til kommentar
volvo945pover Skrevet 13. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2014 (endret) Annonsen indikerer at det er "noe" rust. Antar du har har sett på bilen siden du konkluderer med at det må sveises. Bildene sier i alle fall ikke noe om omfanget. Kan du sveise da? Generelt ville jeg holdt meg unna en bil som det er rustet hull i, men det er min mening og er kun basert på at tiden min er verdt mer enn det jeg noen sinne blir å tjene/spare på å fikse det. Så jeg ville, om jeg var deg vurdert om det er noe å bry seg om i det hele tatt eventuelt sett om det finnes andre like biler i bedre stand til en grei pris (vet ikke om 18 000 er maksimum for deg kjenner han som eier bilen så kunne få den får 15 og da skulle han sveise kanalen og få den eu godkjent pluss at bilen tross alt bare har gått 193 kan den være bra stand bare sveisinga blir bra Endret 21. januar 2014 av Malvado Lenke til kommentar
B17a Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 fant ikke annonsen på linken du sendte, mulig den er slettet, men om du må begynne å sveise rust og ikke har mulighet til å gjøre dette selv ville jeg latt vær å kjøpe den. Kommer ganske ofte inn nye 940 turbos på finn som kan være et greit kjøp. Lenke til kommentar
TAJF Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 (endret) Hvis du må spørre om et repobjekt er lurt å kjøpe, så har du igrunn svaret ditt akkurat der. Og btw, setningen "kjørt av eldre dame" må du ta med den største klypen salt som er Endret 20. januar 2014 av TAJF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå