Mester7 Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Hei!Når jeg kjøpte pcen min for et drøyt halvt år siden glemte jeg naturligvis å kjøpe nettverkskort, siden da har jeg levd med ett irriterende adapter som hjelp, men endelig bestemt jeg meg for å skaffe noe ordentlig. Faktorer: Signal må gjennom murvegg og gulv Sitter 15-20+meter unna Lurte på om noen visste om et bra kort, helst under 500 Takk på forhånd Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Regner med det er stasjonær PC? Har du vurdert homeplug? Det er nettverk via strømnettet. Lenke til kommentar
Mester7 Skrevet 13. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2014 Så litt på det, virket interessant men dessverre ikke hva jeg leter etter for øyeblikket Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Trådløst signal gjennom en murvegg og et gulv i tillegg er i beste fall tuklete, og i værste fall dødfødt. Homeplugg eller kabel er langt å foretrekke. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 (endret) Ja det er litt vanskelig å vite hva som skal til hos trådstarter. En Asus USB-N66 duger kanskje: http://www.prisjakt.no/product.php?p=1320319 Et PCI-adapter med antennene på baksiden av et metallkabinett er en svært dårlig løsning i mine øyne. Endret 13. januar 2014 av Lars Dongeri Oppholdsnes Lenke til kommentar
Mester7 Skrevet 16. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2014 Beklager mente glassvegg framfor murvegg, min feil. Har også brukt prtabelt usb kort før og det har fungert helt greit Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Da burde kanskje et rimelig PCI-kort med 11n fungere greit. Eks: https://www.deal.no/deal/default.asp?page=vare&ProdusentID=90-IG1U003M00-0PA0-&ref=Prisguide.no&utm_source=Prisguide.no&utm_medium=cpc&utm_campaign=90-IG1U003M00-0PA0- Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Personlig fortrekker jeg usbdongler da man kan henge de i enden på en kabel og plassere de mye mer gunstig enn ett pcikort, noen pcikort har dog eksterne løse antenner som vil fungere tilsvarende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå