HelloKjersti Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Én heldig vinner får leke med nytt fotoutstyr på en fantastisk opplevelsesreise.Konkurranse: Hvem vant fototur til Svalbard? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Gratulerer. Er bare litt misunnelig Lenke til kommentar
tow Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Gratulerer, for pokker.. God tur, det blir nok en opplevelse! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Da jeg så tittelen på artikkelen tenkte jeg "nei, det kan ikke være sant - de har jo ikke ringt meg ennå". Men gratulerer! Du får det nok helt knall med det nye mystiske kameraet og fantastiske omgivelser. Olympus: Bare ta kontakt på PM om dere får en billett til overs.. Sykdom avbud osv. Jeg bor 10 min unna direkteflyet Tromsø-Longyearbyen og kan stille på kort varsel 4 Lenke til kommentar
pian Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Gratulerer! Ikke ofte premiene er så spennende som dette! Lenke til kommentar
mirrormatch Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Jeg bor bare FEM minutter unna Tromsø lufthavn... Bare hvis vinneren ikke kan dra da... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Jeg kan godt campe på flyplassen, i tilfelle vinneren ikke rekker siste opprop ved gaten..... 2 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Jaja, vinneren måtte ikke dra så langt da ivertfall Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Er ikke noe annet å gjøre enn å gratulere. Kommer nok til å bli en kjempeopplevelse. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Og jeg som allerede hadde pakket gamasjene og parkasen, vel vel gratulerer til vinneren. Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Gratulerer! Vil også dra Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 13. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2014 Da jeg så tittelen på artikkelen tenkte jeg "nei, det kan ikke være sant - de har jo ikke ringt meg ennå". Men gratulerer! Du får det nok helt knall med det nye mystiske kameraet og fantastiske omgivelser. Olympus: Bare ta kontakt på PM om dere får en billett til overs.. Sykdom avbud osv. Jeg bor 10 min unna direkteflyet Tromsø-Longyearbyen og kan stille på kort varsel Jeg bor bare FEM minutter unna Tromsø lufthavn... Bare hvis vinneren ikke kan dra da... Jeg kan godt campe på flyplassen, i tilfelle vinneren ikke rekker siste opprop ved gaten..... Det høres ut som en fin anledning til å ha et Akam-treff! (Dere er nå søte! Skulle gjerne sendt avgårde hele hurven, det hadde sikkert blitt en veldig trivelig tur. Hm. Akam-treff på Svalbard til sommeren hadde ikke vært så dumt. Da får vi med oss de som ikke er så begeistret for kong Vinter også. Jeg har i hvert fall veldigveldigveldig lyst til å oppleve Svalbard på sommeren også, og ikke minst få tatt turen ut til Pyramiden.) 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Hvor mye hadde en slik tur typisk kommet på? Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 13. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2014 Hvor mye hadde en slik tur typisk kommet på? Sommer er høysesong, så det tør jeg ikke tenke på en gang. Antagelig et lite kamerabudsjett. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Blir vel fort 3-4 tusen per natt bare i overnatting i høysesongen, tror jeg. Gruelig dyrt... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 (endret) Lavvo og isbjørnvakt på omgang. Folk går alene til sydpolen så vi må da klare noen få netter i en by, godt skjermet for vind mellom fjellene i 30 minus. Etter noen stikkprøver finner jeg ut at SAS er vesentlig dyrere enn Norwegian og at utgangspunkt Oslo er billigere enn utgangspunkt Tromsø. Prisene er omtrent de samme på sommeren som i februar, men bilettene i sommer er mer utplukket. Rimeligste flypris tur-retur for en voksen er 399+549 kr. Endret 13. januar 2014 av Simen1 Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Gratulerer! (også jeg som hadde en god følelse denne gangen... ) Lenke til kommentar
KrTo Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Takk for gratulasjonene:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg