Muffinss Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Tror vi blir slakta, men det lever alltid et lite håp i meg. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 (endret) Tipper vi kaster Giggs inn - han vet hva som kreves.. Eventuelt Kagawa på kant og Januzaj i midten. Taper nok 1-0 eller 2-0. DdG Rafael - Evans - Vidic - Evra Carrick - Cleverley Valencia - Giggs (!) - Januzaj Welbeck Hvorfor mener du at Kagawa bør spille på kant og Januzaj i midten, og ikke motsatt? Nei, jeg TROR Januzaj starter sentralt - fordi Moyes er en tulling. Jeg HÅPER vi starter med Kagawa sentralt og Januzaj på venstre. Egentlig spiller det ingen rolle - jeg har ALDRI hatt mindre tro på seier i dag som United fan. Under SAF gikk vi på en og annen smell, men jeg hadde alltid tro på 3 poeng før kampstart. Edit: Rettelse - Aldri = de siste 20 år. Endret 19. januar 2014 av Sovehest Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Tror vi overrasker jeg. Typisk. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 (endret) Mest sannsynlig. Hele dette opplegget minner veldig om den carling cup kampen under Di Matteo. Men ser ikke ut til at de fleste tørr å ha tro på laget sitt til tross for oddsen. Endret 19. januar 2014 av Aleks Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 6 i odds på United kjøpes, er ikke snakk om Bayern Munchen. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Sinnsyk odds på kampen. Høyeste jeg har sett. 5,7 på United-seier. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Helt latterlig, er ikke sånn at vi er sjanseløse på Stamford Bridge. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Setter litt penger på United seier. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Det er blitt ille når man faktisk er fornøyd med uavgjort på brua. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Det er blitt ille når man faktisk er fornøyd med uavgjort på brua. Det har jeg stort sett vært fornøyd med i mange år. Ingen stadioner i England er verre for United enn Stamford Bridge, i alle fall siste 10-15 åra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Jeg hadde blitt meget fornøyd med uavgjort i denne kampen. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Blir svært vanskelig å få med noe som helst fra denne kampen, spesielt med skadene og formen vi er i. I tillegg så blir det vanskelig å stoppe Hazard som er i storform og det hjelper lite at Mou aldri har tapt en ligakamp på Brua, men vi slo Arsenal så kanskje vi kan kjempe oss til et uavgjortresultat. Hadde SAF fortsatt sittet ved roret hadde dette vært alle tiders mulighet til å ende Mou sin statistikk. Han har fortsatt ikke nådd gamle høyder. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Vi slo Arsenal på en corner. Jeg tror vi skal få problemer med å spille oss til cornere i dag... Leste Young og Jonas var med på turen til London. Med Jones på banen har jeg litt større forhåpninger. Han må i så fall jage Hazard rundt på midtbanen! Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Ikke vært så pesimistisk foran enn United-kamp noen gang tror jeg. 6 i odds er ikke nok for å få meg til å tippe United i dag. Vår form, våre skadeproblemer, vår sesong - mot Chelsea borte under Mourinho, i den formen de er i nå, hvordan de opptrådde mot Liverpool.. Nei, dette har jeg jævelig liten tro på, dessverre. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Man vet aldri. Kanskje Moyes defensive, kjedelige og sakte fotball blir en fordel idag? Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Godt å se at Atkinson dømmer i Wales i dag i alle fall.... Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Nei. City og Chelsea er vel lagene vår antifotball passer dårligst mot. City - fordi de bare kverner til vi er kjøttdeig, og om alt annet feiler, gjør Yaya alt selv. Chelsea fordi de har sidebacker som ikke slipper til innlegg, samt midtstoppere som bør være i stand til å få ut alt som kommer dalende.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2014 Såpass, tippet 10 av 11 riktig. At Eto'o skulle få startet hadde jeg faktisk ikke tippet. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Lurer på om vi får se noe magi fra gullguten Januzaj. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå