AllFather Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 http://www.tv2.no/2014/01/17/sport/robin-van-persie/wayne-rooney/fotball/5231597#.UtlD5hDsRD8 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Kjipt for kampen sin del. Tipper United hever spillet sitt en del, men har god tro på at dette skal gå bra. Håper bare vi kan score nok til å overgå Chicha sitt obligatoriske mål. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 En skikkelig manndsomsprøve for United. Om de får med seg poeng uten Rooney og RvP blir jeg mektig imponert. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Et lite lyspunkt for oss. http://www.tv2.no/2014/01/17/sport/robin-van-persie/wayne-rooney/fotball/5231597#.UtldTNLsTIU Marouane Fellaini begynt å trene med ball igjen, og det er håp om at Phil Jones, som har vært meget god for Manchester-klubben denne sesongen, kan være tilbake i spill mot Chelsea. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Tror dere Fellaini starter om han er klar eller blir det Carrick - Cleverly? Jose har forresten bekreftet at Matic ikke starter. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 At Fellaini starter? Da ber man om tap. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Lol, ingen Rooney en gang. (RvP visste vi aldri skulle være klar) Dette blir bra... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Big Dave Rafael - Smalling - Vidic - Evra Carrick - Fletcher Valencia - Kagawa - Januzaj Snipes Chelsea med bedre spillere i omtrent alle posisjoner. Kun på keeperplassen United har overtaket (marginalt). Kommer ikke til å bli slakt (kun City som er i stand til det), men Chelsea vil ha full kontroll på kampen og sikre en 2-0 seier. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Tipper vi kaster Giggs inn - han vet hva som kreves.. Eventuelt Kagawa på kant og Januzaj i midten. Taper nok 1-0 eller 2-0. DdG Rafael - Evans - Vidic - Evra Carrick - Cleverley Valencia - Giggs (!) - Januzaj Welbeck Lenke til kommentar
gurubashi arena Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Tipper vi kaster Giggs inn - han vet hva som kreves.. Eventuelt Kagawa på kant og Januzaj i midten. Taper nok 1-0 eller 2-0. DdG Rafael - Evans - Vidic - Evra Carrick - Cleverley Valencia - Giggs (!) - Januzaj Welbeck Hvorfor mener du at Kagawa bør spille på kant og Januzaj i midten, og ikke motsatt? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Giggs var faktisk knallgod forrige sesong på brua i kampen som endte 5-4. Putta to om jeg husker riktig. En verdig starter her. Lenke til kommentar
gurubashi arena Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Big Dave Rafael - Smalling - Vidic - Evra Carrick - Fletcher Valencia - Kagawa - Januzaj Snipes Chelsea med bedre spillere i omtrent alle posisjoner. Kun på keeperplassen United har overtaket (marginalt). Kommer ikke til å bli slakt (kun City som er i stand til det), men Chelsea vil ha full kontroll på kampen og sikre en 2-0 seier. Tror nesten alle posisjonene er diskuterbare når det kommer til hvilket lag som har den beste spilleren, bortsett fra spiss, offensiv midtbane og venstre back. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Hvis Giggs starter gir jeg seriøst opp. Sånn seriøst. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Alt annet enn Chelsea seier hadde vært gøy. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2014 Japp, dere må nok håpe på det. For Arsenal kommer til å avgi poeng mot City, Liverpool, Everton, Chelsea og United. Så 5 poengs luke er altfor lite. 4 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Luiz eller Cahill sammen med JT? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Håper på Cahill, selvfølgelig. Kan ikke se for meg noe annet. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2014 Jeg tipper vi stiller med dette laget: Cech Azpi - Cahill - Terry - Cole Luiz - Ramires Willian - Oscar - Hazard Torres 1 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Huff, gruer meg nesten. Uavgjort hadde vært deilig, men tør ikke håpe. Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Det er trist å si det, men jeg håper Chelsea tar den her. Får litt dårlig samvittighet i og med at Chelsea er Chelsea, men for Newcastles del er det med om skitlaget vinner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå