Prusk Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Var på OT mot Arsenal, og vi satt bak/over bortefansen, og det var ikke mye vi hørte dem i løpet av kampen. (De laget mer lyd enn oss rett før kampstart, men det var utelukkende fordi vi deltok i 1 minutt stillhet..) Vet ikke om jeg satt i nærheten av noe singing section, men vi sang i alle fall godt gjennom hele kampen. http://www.youtube.com/watch?v=LTK9uP2mUmI Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Synes det var mer lyd av United supporterne i går en av Chelsea sine Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Synes det var mer lyd av United supporterne i går en av Chelsea sine Var du på kampen? Hvem du hører best kommer jo an på hvor kommentatoren sitter, de har i flere tilfeller sagt under kampen at du hører ekstra godt bortepublikummet, da de er relativt nære hvor kommentatoren sitter. Men, det vil nok variere fra kamp til kamp, har ikke noe inntrykk av TV2 har en fast plass. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Så på tv, hadde skrevet det om jeg var til stede på kampen. Men det går nok en stund før jeg reiser på en kamp mellom United og Chelsea Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Har en kollega som var på kampen - Arsenal fan, men reiste med venner. United-fansen ga mest lyd fra seg. Han synes forøvrig United var overraskende gode i forhold til hva han har sett tidligere i år (helt enig der). Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 (endret) Det, eller så kan han ikke klage på spillerne våre som tydelig er bedre enn deres Var de det altså? Edit: Har de plutselig innført at man siterer alle sitater i innleggene også?? Endret 20. januar 2014 av Jotun Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Synes det var mer lyd av United supporterne i går en av Chelsea sine Var du på kampen? Hvem du hører best kommer jo an på hvor kommentatoren sitter, de har i flere tilfeller sagt under kampen at du hører ekstra godt bortepublikummet, da de er relativt nære hvor kommentatoren sitter. Du er klar over at kommentatorene bruker mikrofoner som utestenger all annen lyd enn kommentatoren selv? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2014 (endret) Dere er klar over at mikrofonene settes nærmere bortefansen slik at man skal få mer stemning også? Det har vel kommet frem om at er standard prosessdyre av Sky. Forståelig nok da bortesupporterne er ofte de ivrigste delene av supporterne. Endret 20. januar 2014 av Emils. 2 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Ingen tvil om at Red Army rævpulte alt som var i går. Ikke overraskende, da det har vært en allmenn kjent greie at de er de beste bortesupporterne i landet en god stund nå. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Jeg satt rett med Chelsea-supporterne når jeg var på Emirates for noen år siden, var som en begravelse. Så at Red Army rævpulte alt på brua i går har jeg ikke vanskeligheter med å tro nei. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Bra at dere har noe som imponerer da 5 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Er for det meste Januzaj og Red Army som eneste lyspunkt nå om dagen, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå