""" Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Jeg ler meg ihjel. Eto'o? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Æsj, dette gidder jeg ikke. Chelsea går seirende ut som det mest ufyselige drittlaget. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Lenge siden vi har sett så bra ut, men setter fremdeles ikke sjansene... Litt irriterende med to i fleisen! Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Det er nesten så all negativiteten fra United-leiren blir litt patetisk. Ha nå litt tro på en god match selv om noen spillere er skadet! Nå ser du hvorfor. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2014 Æsj, dette gidder jeg ikke. Chelsea går seirende ut som det mest ufyselige drittlaget. Du er heldig som lever i en tid hvor du faktisk ikke må se kampen da. 4 Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Merker savnet av en goalgetter. Det lukter ikke akkurat mål av Welbeck... Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Og der klikket Sumo igjen, ja. Flotte greier.Hva skjer?Hos meg er det dårlig kvalitet.. Har 10 mb/s nå på speedtest Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Og der klikket Sumo igjen, ja. Flotte greier.Hva skjer?Hos meg er det dårlig kvalitet.. Har 10 mb/s nå på speedtest Ble logget ut med beskjeden om at jeg er blitt logget inn et annet sted, prøver å logge inn på nytt og får beskjed om at passord er feil. Tok meg 30 min før jeg i det hele tatt kom til avspilleren til å starte med. Men funker igjen nå. Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Takk, Chelsea.. håper Torres får grei spilletid Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Kommer ikke over at Etoo har scoret to. Jaja, United kom tilbake etter 3 for ikke så lenge siden. Blir spennende. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Æsj, dette gidder jeg ikke. Chelsea går seirende ut som det mest ufyselige drittlaget. Du er heldig som lever i en tid hvor du faktisk ikke må se kampen da. Ikke sant? Det er en luksus at jeg kan la være å se denne kampen. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 United best, men slipper inn to mål, det er kjipt. Positivt overrasket over oss. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Når Eto holder lekestue med laget ditt, da vet du de er på felgen Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Gi meg gif av den luka til Januzaj på Ivanovic, så er jeg fornøyd med kvelden. Uniteds beste i dag igjen, selv om hele laget faktisk har fungert overraskende bra. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Fornøyd med spillet i dag, kjipt at det slippes inn to. Var det straffe ved welbeck-situasjonen? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Merker savnet av en goalgetter. Det lukter ikke akkurat mål av Welbeck...Venter fortsatt på at Chicarito ska komme inn og skåre.. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Ja, han blei tatt når han skulle skyte. Straffe. 2 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Ja ser det samme selv. Begynner uansett å bli en tradisjon, er vel ikke noe vits å whine. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå