Gå til innhold

Kamptråd: Chelsea - Man United

Emils.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

4-0

Hat-trick av Hazard. Emils tar av helt og kaller han verdens beste spiller. Torres putter også mot United slik han pleide å gjøre i "the good old days". Moyes blir sparket umiddelbart etter kampen.

Sounds good to me..

Men er RVP og Rooney klare til denne kampen?

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

4-0

Hat-trick av Hazard. Emils tar av helt og kaller han verdens beste spiller. Torres putter også mot United slik han pleide å gjøre i "the good old days". Moyes blir sparket umiddelbart etter kampen.

Er det nesten slik at dere ønsker å tape så Moyes får sparken eller hvordan er ståa akkurat der?

Lenke til kommentar

Sounds good to me..

I følge physioroom så er Rooney "forventet" tilbake til denne. Han er i alle fall i varmere strøk og prøver å behandle skaden. RvP skal visstnok være ute enda lenger enn først antatt, men umulig å vite. Vi får bare vente til noe bekreftelse.

Lenke til kommentar

Er det nesten slik at dere ønsker å tape så Moyes får sparken eller hvordan er ståa akkurat der?

Moyes får ikke sparken om vi så taper 10-0. Det er heller ikke noe 'dere'.

Rooney er nok klar til helga, men det tviler jeg på at RvP er.

Edit: Forresten, hold førsteposten noe saklig da Emils.

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar

Sounds good to me..

Rooney har akkurat tatt med seg familien på ferie så han kommer neppe tilbake med det første. Persie er vel ute i nye 5-6 uker. Dere kan glede dere til Snipes den store alene på topp.

Lenke til kommentar

Moyes får ikke sparken om vi så taper 10-0. Det er heller ikke noe 'dere'.

Rooney er nok klar til helga, men det tviler jeg på at RvP er.

Edit: Forresten, hold førsteposten noe saklig da Emils.

Done.

Sitter med et inntrykk av at Moyes ikke er ønsket i klubben av de aller fleste, derfor skrev jeg "dere".

Lenke til kommentar

Er vanskeligere å spå slike kamper også. Gutta er mer skjerpa og har som regel en helt annen inngang til kampen. Laget Mourinho stiller med vil også være avgjørende (offensivt/balanse/defensivt). Selv håper jeg vi går ut i 100% og prøver å leke med United.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...