enden Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Noen som vet hvordan jeg får enablet nettverksporten på IC7? Nettverksadapteret finnes ikke i windows, så jeg regnet med at det var skrudd av i bios. Men jeg finner ingenting om det der heller... Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 det eksisterer ikke på kortet, sjekk AGP porten, til venstre har sånn firkantet pin der Gigabit skal ligge. Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 det eksisterer ikke på kortet, sjekk AGP porten, til venstre har sånn firkantet pin der Gigabit skal ligge. der var jeg ikke helt med. Eksisterer ikke på kortet? Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Det er ikke der engang...du må ha IC7-G (-gigabit). IC7 er bare billigutgave, Du kan kjøpe en billig nettverkskort på databutikk for 100 kr, jeg kjøpte min for 71 kr. Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 doh! Jeg tok det som en selvfølge at det var innebygget nettverk... Grunnen til at porten er der er vel at det er billigere å lage samme greia som til IC/-g enn det er å lage en egen en til IC7... Merkelig at de hiver med drivere til Intel nettverk på cd'n da. Jaja, det blir bytur på meg allikevel idag da. Greit å bo bare ti min på sykkel fra datakjeden og di i Møllergata Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Samme CD med IC7 og IC7-G nemmelig. Husker jeg stusset litt over det selv første gang jeg så et IC7 kort, var lenge siden jeg hadde sett et P4 kort uten NIC. Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 og så bedrentent vær det er ute. Hadde håpet å slippe med turen på posten imorges. Stod og dunket på døren 08:59 for å komme inn og hente zalman kjøleren og herkules 9800 pro. Jaja, takk for raske svar folkens! Rusler ned i byen en tur jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå