Dan-Levi Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Hei, Vet ikke om dette er postet på riktig sted men jeg irriterer meg grenseløst over at jeg blir sendt til nederste posten når jeg går inn på en tråd. Jeg liker å lese første post og nedover før jeg svarer. Hvor gjør jeg om på dette? Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 én tast unna ved å trykke på << Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 (endret) Megakjapp instruksjon: Trykk på teksten mellom de røde strekene for å komme til førstepost. Trykker du på linken over blå strek (illustrert bortest til høyre i bildet) der det står (i dette eksempelet "I går, 12:06) kommer du til siste innlegg skrevet i tråden. Nummer to: Trykker du på boblen over den røde pilen kommer du til siste uleste innlegg som er skrevet siden sist du var inne i tråden. Blå strek går til siste side (i dette tilfellet 2347) Litt usikker på om det var dette du mente, håper det løste problemet ditt. Endret 14. januar 2014 av Dysfuncti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå