Velosiraptor7 Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Jeg drømmer og når jeg våkner er jeg fast bestemt på at det er ekte. Noen ganger setter jeg meg opp i senga også og snakker og kikker på veggen. Jeg er helt våken nesten, når jeg våkner for jeg våkner jo. Kan disse hendelsene være fantasier uten feber? Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Det er ganske vanlig at man må våkne litt til før en kan skildre. Vi sklir jo gradvis ut av søvnen, og noen ganger kan det virke mer ekte. Nesten våken er ikke helt våken, så er nok bare normalt. Har du følt deg litt distansert fra omverdenen i det siste? Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 13. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2014 Det er ganske vanlig at man må våkne litt til før en kan skildre. Vi sklir jo gradvis ut av søvnen, og noen ganger kan det virke mer ekte. Nesten våken er ikke helt våken, så er nok bare normalt. Har du følt deg litt distansert fra omverdenen i det siste? ja littegrann. Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Fra egen erfaring så har jeg lettere for å snappe ut av drømmer om jeg har ting gående i livet. I perioder hvor jeg tenker og engster meg mye har jeg lettere for å oppleve det. Samt ha rare drømmer som påvirker meg i den grad. Drømmer er bare en refleksjon av hvordan du har det, og hvilke tanker og følelse du besitter for tida Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå