HvitNeger Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Heisann godtfolk Kjøpte nettop Asus a7n8x DL, XP2500 m/Th.take V11, twinmos 3200 (da denne ikke funka stabilt på kortet, har jeg lånt en 2700 brikke) WD s-ata 120. Satt nettop å klokka litt, som seg hør og bør begynte med: FSB=200 x11, vcore=1,80. Minnet går på SPD, 166Mhz. Box'n boota fint og jeg starta asus probe, aida32 og Sandra. Lot Sandra kjøre burn in test 10 runder, temp var da 50/27 og det er vel ikke så gæærn't?? Allt vel Restarta og satte bare multipl. til 11,5 og Vcore=1,85. Starta de samme appz'a og kom til runde 6 el 7 i Sandra testen, temp var da ca det samme som tidl., da box'n plutselig reboota og nå vil ikke sjiten boote i det hele tatt, kommer ikke inn i bios engang, har resatt denna flere ganger men nei Kan noen pliiiz hjelpe....hade jeg bare kommet inn i den #&¤%?§ biosen.. MVH Erik Have Fun Take Care Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Merkelig.. du kan jo prøve å skifte ram brikke.. eller cpu... kan være du har svidd noe.. Lenke til kommentar
HvitNeger Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 Hei Tja at jeg skulle ha svidd no virker jo litt søkt da men...venter på noen flere forslag før jeg drasser med meg box'n til en venn. Ellers takk for responsen liker det! MVH Erik Have Fun Take Care Lenke til kommentar
HvitNeger Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 Hepp Ehhh...kan det være sjermkortet som har tatt kvelden?? gammalt Asus GTS 2 DL. Venter på svar/forslag......prøver å være tålmodig :-? men ...er ikke lett nei... MVH Erik Have Fun Take Care Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Resett CMOS... Og bare til opplysning så er ikke system temp Northbridge. Lenke til kommentar
HvitNeger Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 Hepp Takker! Har nå resatt bios, både med jumper og ved å ta ut batteriet for n'te gang, men nei....ingen respons ifra box'n Ser nå at skjermen ikke får noe signal...har skjerm kortet rogna helt tro? Skal handle nytt 9800pro strax, venter på kr. som vanlig...hmm gullbukse hadde væert tingen hehe :-? Lenke til kommentar
HvitNeger Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 Hepp Takker! Har nå resatt bios, både med jumper og ved å ta ut batteriet for n'te gang, men nei....ingen respons ifra box'n Ser nå at skjermen ikke får noe signal...har skjerm kortet rogna helt tro? Skal handle nytt 9800pro strax, venter på kr. som vanlig...hmm gullbukse hadde væert tingen hehe :-? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hva med å teste med et annet kort før du kjøper nytt? Lenke til kommentar
HvitNeger Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 Hepp Joa...pelle ut det som sitter i denna box'n og teste nå... Lenke til kommentar
HvitNeger Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 Hepp Svarte F.... i hule hæ.....det funka bra ...tok ut kortet og satte det i box'n min (et gammalt 16mb kort) starta opp box'n... men nei ingen boot screen eller signal til sjerm nå heller....satte kortet tilbake i den andre box'n...gjett hva som sjedde hehe ikke en dritt, ser ut til at HK eter sjermkort Så nå sitter jeg med 2 box'er uten sjermkort...morro...NOT! Noen andre som har opplevd lignende? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hmm.. får du noen pipelyder da? Eller er det helt dødt? Lenke til kommentar
HvitNeger Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 Hepp Min maskin er helt død...bortsett fra vifter og HD. Den gamle kommer med ett kort og en lang pipelyd under oppstart...ellers er allt svart Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Send hovedkortet tilbake der du kjøpte det.. Siden du har resatt CMOS, byttet skjermkort og det i tillegg ikke kommer pipelyd så må det ha skjedd noe fryktelig galt. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hepp Min maskin er helt død...bortsett fra vifter og HD. Den gamle kommer med ett kort og en lang pipelyd under oppstart...ellers er allt svart Pipingen på den gamle maskinen betyr at det er noe galt med skjermkortet. Lenke til kommentar
stordraugen Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 det er vel ikke agp lås på kortet? så den er fast når du klokker fsb.. hvis ikke har du skrudd opp hastigheten på agp og det er vist ikke så bra.. Lenke til kommentar
HvitNeger Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 Hepp Joa det er agp lås på kortet, alle innstillinger sto på dflt. bortsett ifra FSB som blei satt til 200 og mltplr. på 11,5 og Vcore 1,85 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå