Gå til innhold

Boot prob. etter OC

HvitNeger

Anbefalte innlegg

Heisann godtfolk :)

Kjøpte nettop Asus a7n8x DL, XP2500 m/Th.take V11, twinmos 3200 (da denne ikke funka stabilt på kortet, har jeg lånt en 2700 brikke) WD s-ata 120.

Satt nettop å klokka litt, som seg hør og bør :) begynte med: FSB=200

x11, vcore=1,80. Minnet går på SPD, 166Mhz. Box'n boota fint og jeg starta asus probe, aida32 og

Sandra. Lot Sandra kjøre burn in test 10 runder, temp var da 50/27 og

det er vel ikke så gæærn't?? Allt vel :)

Restarta og satte bare multipl. til 11,5 og Vcore=1,85. Starta de samme appz'a og kom til runde 6 el 7 i Sandra testen, temp var da ca det samme som tidl., da box'n plutselig reboota :(

og nå vil ikke sjiten boote i det hele tatt, kommer ikke inn i bios engang, har resatt denna flere ganger men nei :(

Kan noen pliiiz hjelpe....hade jeg bare kommet inn i den #&¤%?§ biosen..

MVH

Erik

Have Fun Take Care

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hepp :)

Takker!

Har nå resatt bios, både med jumper og ved å ta ut batteriet for n'te gang, men nei....ingen respons ifra box'n :(

Ser nå at skjermen ikke får noe signal...har skjerm kortet rogna helt tro?

Skal handle nytt 9800pro strax, venter på kr. som vanlig...hmm gullbukse hadde væert tingen hehe :-?

Lenke til kommentar

Hepp :)

Takker!

Har nå resatt bios, både med jumper og ved å ta ut batteriet for n'te gang, men nei....ingen respons ifra box'n :(

Ser nå at skjermen ikke får noe signal...har skjerm kortet rogna helt tro?

Skal handle nytt 9800pro strax, venter på kr. som vanlig...hmm gullbukse hadde væert tingen hehe :-?

Lenke til kommentar

Hepp

Svarte F.... i hule hæ.....det funka bra :grumpy: ...tok ut kortet og satte det i box'n min (et gammalt 16mb kort) starta opp box'n... men nei ingen boot screen eller signal til sjerm nå heller....satte kortet tilbake i den andre box'n...gjett hva som sjedde hehe ikke en dritt, ser ut til at HK eter sjermkort :evil:

Så nå sitter jeg med 2 box'er uten sjermkort...morro...NOT!

Noen andre som har opplevd lignende?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...