AnonymDiskusjon Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 For ca en uke siden våknet jeg i senga og måtte på do. Da jeg reiste meg opp kjente jeg noe vått som rant ned beinet. Kan jeg ha tisset i buksa littegrann? Anonymous poster hash: bbf8c...d92 Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Nei, ikke i det hele tatt 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2014 Nei, ikke i det hele tatt Ok. Hva kan det ha vært da? Anonymous poster hash: bbf8c...d92 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Kan vel ikke være så mye annet om det ikke drypper fra taket, eller det kanskje var svette? Uansett så er det ikke farlig, uhell skjer. Noen ganger kan drømmer sette det igang, andre ganger er det en spessiell stilling man har ligget i som har ført til åpne veier. Synes ikke du skal være bekymret, det er ikke uvanlig Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Du våknet opp og måtte på do, sier vel det meste. Fult mulig å pisse på seg i søvne. Husker for mange år siden da jeg måtte veldig på do da jeg sov. Drømte at jeg gikk på do. Et par sekunder senere lå jeg i en dam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå