Olav Leistad Hove Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Marianne Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Et flott portrett av en flott kvinne. Om du anser deg som hennes arbeidsgiver, kan du nok søke om kongens forjenestemedalje ( ehh, tok du vekk det fra underteksten??) Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 13. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2014 He he... Så du observerte det ja Motet sviktet... Ellers så tror jeg det ville ha vært grunnlag for jeg har skaffet henne mye arbeid. Takk for positiv kommentar! Hilsen Olav Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Hei, Olav. Et veldig "godt" portrett, som for meg utstråler trygghet og tillit. ! Komposisjonen er fin, - modellen er avslappet, og det er god harmoni mellom hårfarge, jakke og bakgrunn. Modellen har dessuten et strålende blikk ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 13. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2014 Takk for utfyllende kommentar! For øvrig, spennende og kanskje også utfordrende å portrettere voksne damer. Hvor mye sannhet skal vi vise? Litt lettere med menn for der kan vi dra i spakene til "furet værbitt"... Kona mi dette da, så hun blir ikke fornærmet (tror jeg). Hilsen Olav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg