Gå til innhold

nForce2

g_man123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beklager dårlig bruk av emnefelt.. Eg hadde ein prat med ein leverandør om ei ny maskin, og dei nekta å bygge maskin med nForce2, og sette opp ei maskin med VIA KT600.. Dei begrunna dette med at nForce2 var ustabilt og hadde stor feilprosent. Dei meinte VIA KT600 var mykje meir stabilt og sikkert. Eg fekk meg ein stuss sjølv når eg høyrde det! Stemmer det altså ikkje?

Lenke til kommentar
Beklager dårlig bruk av emnefelt.. Eg hadde ein prat med ein leverandør om ei ny maskin, og dei nekta å bygge maskin med nForce2, og sette opp ei maskin med VIA KT600.. Dei begrunna dette med at nForce2 var ustabilt og hadde stor feilprosent. Dei meinte VIA KT600 var mykje meir stabilt og sikkert. Eg fekk meg ein stuss sjølv når eg høyrde det! Stemmer det altså ikkje?

Hvilken leverandør var dette????!!!!

Lenke til kommentar

Sikkert bare fordi de ikke klarer å selge unna KT600 kortene sine. ;)

Lenke til kommentar
Stemmer det at nForce2 baserte hovedkort har ein enormt stor feilprosent, og at VIA KT600 er mykje meir stabil?

Få det mennesket som har sagt dette til å grunngi det.

Tviler sterkt på at det stemmer.

Eg hadde et KT400-basert MSI-hovedkort før eg kjøpte meg et et nforce2 kort.

Bytta ut kortet rett og slett fordi det var ustabilt og dårlig.

Hadde store forhåpninger når eg kjøpte det, men blei veldig skuffa.

Nforce2-kortet er eg veldig fornøgd med, men sikkert fordi det er veldig bra å overklokke. :D

Men eg både håper( for Via sin del :lol: ) og trur at kt600 er et mykje bedre chipset enn kt400.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...