g_man123 Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Stemmer det at nForce2 baserte hovedkort har ein enormt stor feilprosent, og at VIA KT600 er mykje meir stabil? Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Dette stemmer nok ikke, tvert i mot. nVidia nForce2 baserte hovedkort er kjent for meget stabile brikker og mulighet for høy overklokking. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Det er vel heller VIA-baserte kort som har (hatt?) rykte på seg for å være ustabile og ha høy feilprosent. Jeg vet derimot ikke om dette lengre er sant. Lenke til kommentar
g_man123 Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 Beklager dårlig bruk av emnefelt.. Eg hadde ein prat med ein leverandør om ei ny maskin, og dei nekta å bygge maskin med nForce2, og sette opp ei maskin med VIA KT600.. Dei begrunna dette med at nForce2 var ustabilt og hadde stor feilprosent. Dei meinte VIA KT600 var mykje meir stabilt og sikkert. Eg fekk meg ein stuss sjølv når eg høyrde det! Stemmer det altså ikkje? Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Beklager dårlig bruk av emnefelt.. Eg hadde ein prat med ein leverandør om ei ny maskin, og dei nekta å bygge maskin med nForce2, og sette opp ei maskin med VIA KT600.. Dei begrunna dette med at nForce2 var ustabilt og hadde stor feilprosent. Dei meinte VIA KT600 var mykje meir stabilt og sikkert. Eg fekk meg ein stuss sjølv når eg høyrde det! Stemmer det altså ikkje? Hvilken leverandør var dette????!!!! Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Beklager dårlig bruk av emnefelt.. Eg hadde ein prat med ein leverandør om ei ny maskin, og dei nekta å bygge maskin med nForce2, og sette opp ei maskin med VIA KT600.. Dei begrunna dette med at nForce2 var ustabilt og hadde stor feilprosent. Dei meinte VIA KT600 var mykje meir stabilt og sikkert. Eg fekk meg ein stuss sjølv når eg høyrde det! Stemmer det altså ikkje? Sikkert bare fordi de ikke klarer å selge unna KT600 kortene sine. Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Stemmer det at nForce2 baserte hovedkort har ein enormt stor feilprosent, og at VIA KT600 er mykje meir stabil? Få det mennesket som har sagt dette til å grunngi det. Tviler sterkt på at det stemmer. Eg hadde et KT400-basert MSI-hovedkort før eg kjøpte meg et et nforce2 kort. Bytta ut kortet rett og slett fordi det var ustabilt og dårlig. Hadde store forhåpninger når eg kjøpte det, men blei veldig skuffa. Nforce2-kortet er eg veldig fornøgd med, men sikkert fordi det er veldig bra å overklokke. Men eg både håper( for Via sin del ) og trur at kt600 er et mykje bedre chipset enn kt400. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Det nekter jeg å tro. Hvor har du det fra? Dårlig bruk av emnefelt, btw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå