Albert Andersson Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Fra et element til et annet ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Fint fanget Albert, bra med vannspruten bak og god skarphet i bildet. fint med info som du også tar med!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2014 Fint fanget Albert, bra med vannspruten bak og god skarphet i bildet. fint med info som du også tar med!! Hilsen Tove Hei, Ovidia2. Tusen takk for hyggelig og positiv kommentar, Tove ! Vennlig hilsen Albert. 1 Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Herlig "Take-offbilde". Helt enig med Tove om at det gjør seg med vannspruten bak, gir intrykk av fart og kraft. Enig også i at informasjonen du tar med er er veldig bra. Lærerikt! Jeg tror du må være fuglenes konge jeg Albert. Eller "fuglekonge" som het heter i denne bransjen.. Hilsen Olav Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2014 Herlig "Take-offbilde". Helt enig med Tove om at det gjør seg med vannspruten bak, gir intrykk av fart og kraft. Enig også i at informasjonen du tar med er er veldig bra. Lærerikt! Jeg tror du må være fuglenes konge jeg Albert. Eller "fuglekonge" som het heter i denne bransjen.. Hilsen Olav Hei, Olav. Takk for hyggelig kommentar ! Jeg tror snart jeg må prøve å utvide repertoiret til mer enn fugler, for jeg er blitt litt "nebbete" i det siste ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Flott fanga her går det unna Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2014 Flott fanga her går det unna Albert. Hei, Kai Petter. Takk for hyggelig kommentar ! Ja, når svanene "kommer i siget" er det ikke lett å holde følge ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg