Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Er i oppstartsfasen av en ny nettbutikk og trenger en webdesigner, men synes det blir fryktelig dyrt når man går til bedriftene som driver med dette. Som oppstartsbedrift har man jo ikke spesielt mye penger. Har hørt at det er mulig å komme i kontakt med nyutdannede, eller studenter som ønsker å utvide porteføljen sin og gjør slike jobber gratis, eller for et lite honorar, stemmer det? Finnes det isåfall en møteplass, forum eller lignende der man kan komme i kontakt med webdesignere? Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Hva med å utnytte seg av gratis content management systemer som Drupal? Gjør det enklere å gjøre det selv, nok av platformer og designs å skape noe ut av selv Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 For nettbutikker finnes det løsninger på markedet som koster fra noen hundrelapper pr måned til et par tusen. Og det som koster når man skal etablere nettbutikk er ikke nødvendigvis designbiten, men integrasjon av logistikk og betalingsløsninger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Er ikke ute etter en nettbutikk løsning, er bare på jakt etter webdesign. Siden og butikkløsningen lager vi selv. Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Er perfeksjonist når det kommer til design, men alltid fått noen til å konvertere over til html/css for meg. Dersom dere koder, kan jeg godt komme med et forslag for en liten slant om dere velger å bruke det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Ja, om du eller noen andre her på forumet kunne tenke seg å bidra for et lite beløp så gjerne det! Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Hva er "fryktelig dyrt" og hvor mye har du budsjettert på dette? Det finnes jo ferdig template for nettbutikker om du ikke har råd til å få den custom laget (både gratis og betalbare), feks: http://www.free-css.com/template-categories/ecommerce. Problemet er jo at du risikerer at andre har lik nettbutikk som deg. Er du på jakt etter skreddersydd design koster det selvsagt deretter, og skal du ha noen til å gjøre det gratis tviler jeg på at de aller beste designerne vil gidde å tilby sine tjenester. Spørs hvilke krav du stiller. Du har vel etablert et AS tenker jeg, da har du vel gått inn med 30K i AK? Har du laget deg budsjett og/eller markedsplan? Hva har du tenkt å bruke penger på, og hvor mye? Hvis du ønsker et iøyefallende design på din nettbutikk kan det jo kanskje være greit å sette av noen tusenlapper av budsjettet til dette? (Lykke til) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå