HeadsUp Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 (endret) Hei. For et par dager siden kjøpte jeg en ny Samsung Smart LED TV. Den har fungert veldig bra og jeg er fornøyd. Jeg har to HDMI som jeg bruker, den ene til Get boksen og den andre til dekode til andre kanaler fra hjemlandet. Da jeg kom hjem i dag så at jeg at rekkefølgen hvor man velger HDMI var rotete. Ingen av kanalene funket. Det kom opp ved siden av HDMI 1, Windows Media Player. Den har aldri vært der før. Og et personnavn under. Jeg prøver å gå inn og se på innholdet, men det er ikke mulig.. Vi har en PC hjemme som har Windows, men den har vært avslått.. Den gikk bort isted, men nå har den kommet opp igjen. Så er det en mulighet for at noen kan ha logget seg inn på mitt nettverk? Endret 12. januar 2014 av HeadsUp Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Nettverket deres er sikkert ikke passordbeskyttet? TV-en skanner ytolig etter alt av media på nettverket og om noen bruker nettverket deres og har mediedeling på, så vil du kunne oppdage det som du selv beskrev. Om nettverket er sikret, så skrift passord og helst endre krypteringen til wpa2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå