Gå til innhold

ATI Radeon 9800 Pro. Pris?

Gjest Slettet+1374861

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+1374861

jeg hadde jo da planlagt å kjøpe dette brilliante gfx kortet.

men altså, akkurat nå får man det vel muuuligens ned i 3000, noe jeg finner ganske mye basert på min økonomiske tilstand.

jeg lurer derfor på om releasen av XT kommer til å påvirke prisen noe betydelig. og viss den gjør det, kommer denne endringen til Norge fort?

er det kanskje noen andre faktorer som kommer til å endre prisen som jeg har gått glipp av?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kjøp powercolor radeon 9800pro på komplett.no!!!

Koster 3000 riksdaler og er det feteste grafikk kortet på markede...hvertfall frem til XT kommer...

Eller du kan vente til XY kommer, men jeg tror ikke non-xt kortene kommer til å synke så veldig mye i pris...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

vel joda jeg har vurdert PowerColor, men altså, spørsmålet står fortsatt ved om prisene kommer til å synke noe betydelig når de nye kortene kommer slik at det vil lønne seg å vente. noen har desverre ikke den helt samme økonomien som andre, og 500 kroner kan utgjøre en hel verden i forskjell.

Lenke til kommentar

Power color kortet er det beste kjøpet nå, får litt av en bundle og ; Tomb Raider AOD, Summoner!, Comanche4. 3 briliante spill (hvertafall for meg som akkurat har vunnet meg en logitch cordless freedom 2.4 i q3 compo så var comanche4 ett stort pluss)

ellers kan du vel regne med en prisnedgang på ett par hundre kroner ja. ser jo at 9800xt har kommet på klomplett.no alt men det hakke gjort noe med prisene så vidt jeg kan se...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

dritt at det ble forsinket ja.

tviler på det var source leaken som gjorde utslaget. de vil jo tjene mer på å slippe det ASAP ettersom jo lenger de venter jo mer taper de grafikkmessig.

regner med de tar en blizzard der de bare safe'a noe jævlig med releasedaten slik de sliper å pushe den hele tiden.

tnx for tipsa anyways. regner med jeg legger med på en PowerColor etterhvert da. orker ikke stresse siden jeg ikke trenger HL2 på en stund da.

venter heller på World of Warcraft da:)

Lenke til kommentar

Jeg fatter ikke hvorfor alle ber personer med følgene spørsmål i denne strengen om å vente på XT kortet. Radeon 9800XT koster over 5000,- og har ikke akkurat veldig mye bedre ytelse enn Radeon 9800pro

:roll:

http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel...3/10/01/3165089

Det "eneste" nye er at XT er høyere klokket, innebygd temperatur måler samt større kjøleribbe,(tenker da på Asus sitt Radeon 9800XT). Også følger det ekstra program med de nyeste Catalyst driverne til å overklokke XT kortene UTEN å miste garrantien så lenge sikkerhets området satt opp av ATI blir overholdt.

En ting til, nå koster PowerColor Radeon 9800pro "bare" litt over 2800,- på www.komplett.no

Gjett hvem som skal bestille det nå :p

Lenke til kommentar
kjøp powercolor radeon 9800pro på komplett.no!!!

Koster 3000 riksdaler og er det feteste grafikk kortet på markede...hvertfall frem til XT kommer...

Eller du kan vente til XY kommer, men jeg tror ikke non-xt kortene kommer til å synke så veldig mye i pris...

Hercules er det feteste grafikk kortet på markedet.

Powercolor er seff et kraftig kort til den prisen men... *pirke pirke* :D

Lenke til kommentar
Jeg fatter ikke hvorfor alle ber personer med følgene spørsmål i denne strengen om å vente på XT kortet. Radeon 9800XT koster over 5000,- og har ikke akkurat veldig mye bedre ytelse enn Radeon 9800pro  

:roll:

http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel...3/10/01/3165089  

Det "eneste" nye er at XT er høyere klokket, innebygd temperatur måler samt større kjøleribbe,(tenker da på Asus sitt Radeon 9800XT). Også følger det ekstra program med de nyeste Catalyst driverne til å overklokke XT kortene UTEN å miste garrantien så lenge sikkerhets området satt opp av ATI blir overholdt.

En ting til, nå koster PowerColor Radeon 9800pro "bare" litt over 2800,- på www.komplett.no  

Gjett hvem som skal bestille det nå  :p

Du skal ;) gratulerer :) Jeg venter til XT synker LITTEBITTEGRANN i pris jeg så kjøper jeg det ;) Er nødt til å ha top of the top denne gang. Er da ASUS sitt kort beste valg eller ? Ser ut som det feteste. Får det jo for 4899kr noe jeg synes ikke er galt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...