Yippee Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Noen som vet om noen gode ørretvann de vil røpe? kan være alt fra sør til midt norge:) Venter bare på at våren skal komme nå, kjenne varmen, brisen og skikkelig ørret! Takker på forhånd Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 prøv https://www.inatur.no/kart zoom deg inn der vil fiske og infoen spretter frem. Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 13. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2014 prøv https://www.inatur.no/kart zoom deg inn der vil fiske og infoen spretter frem. Takker! har vært og kikket der, og hjelper fælt det. men tenkte noen var lokal kjent en plass hvor det kunne vært flott ørret Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Åh, gleder meg selv til våren! Foreslå gjerne noen på østlandet også Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 linken jeg postet viser fiskevann og jaktområder over hele landet. Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Fikk bare opp Glomma hvor jeg bor. Finnes nok av små fiskevann omkring, så tydeligvis ikke det største arkivet. Fint med anbefalinger fra andre med erfaringer fra ulike vann Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 13. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2014 linken jeg postet viser fiskevann og jaktområder over hele landet. Som jahdu sier her, så er det de små lokal vanna som ikke alt for mange fisker i, som er kremen! du får bare opp det mest kjente på den siden. men takk uansett! JAHDU: ja det skal bli utrolig godt! liker vinter'n og jeg, men varme, bris og ørret finnes ikke så mye bedre enn det! Mange gode fiskevann mellom siljan og lardal! i telemark, Kringlevann hadde mye fin fisk når jeg var der for noen år sia, vet ikke åssen det er nå, men kan prøves ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå