Nysgjerrig3 Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 (endret) Gardina som man blar opp og ned på siden med lever sitt eget liv. Er det noe å gjøre med dette? Det er til å bli sprø av. Jeg tror det har noe med innstillinger å gjøre. Maskinen har vært på service og da har alle innstillingene blitt satt tilbake. En ting til er at når jeg skriver, f.eks. denne teksten, ser jeg plutselig at jeg skriver midt i teksten. Her har jeg heller ikke gjort annet enn å trykke på bokstaver. Jeg har bærbar, berøringsflate og Windows 7. Endret 12. januar 2014 av Nysgjerrig3 Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Høres ut som datamusen eventuelt tastaturet ditt går berserk. Prøv med noe annet, evt ta inn til reparasjon dersom det er en bærbar. Lenke til kommentar
Nysgjerrig3 Skrevet 12. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2014 Høres ut som datamusen eventuelt tastaturet ditt går berserk. Prøv med noe annet, evt ta inn til reparasjon dersom det er en bærbar. Jeg tror det har noe med innstillinger å gjøre. Maskinen har vært på service og da har alle innstillingene blitt satt tilbake. Lenke til kommentar
otl Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Min samboer hadde noe lignende problem, dette var da på en bærbar. Da var en driver som manglet. Ikke til musen, men til den berørings flaten, husker ikke det opprinnelige navnet på den flaten, men det er nå den som har muse funksjonen på bærbar. Da løste problemet seg. Måtte bruke windows 7 driver. Det var veldig irriterende når en satt og skrev, så hoppet den tilbake helt på begynnelsen av setningen helt uten videre. Men som sagt så løste det seg med en driver Lenke til kommentar
Nysgjerrig3 Skrevet 12. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2014 Min samboer hadde noe lignende problem, dette var da på en bærbar. Da var en driver som manglet. Ikke til musen, men til den berørings flaten, husker ikke det opprinnelige navnet på den flaten, men det er nå den som har muse funksjonen på bærbar. Da løste problemet seg. Måtte bruke windows 7 driver. Det var veldig irriterende når en satt og skrev, så hoppet den tilbake helt på begynnelsen av setningen helt uten videre. Men som sagt så løste det seg med en driver Jeg har også bærbar og berøringsflate. Jeg bruker også Windows 7. Får bare vente og se om noen kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Prøv å rengjøre skjermen med en fuktig klut. Det kan være statisk eller skitt som gjør at den lever sitt eget liv. Jeg har ofte samme problem med min TF700 tablet. Lenke til kommentar
Nysgjerrig3 Skrevet 12. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2014 Prøv å rengjøre skjermen med en fuktig klut. Det kan være statisk eller skitt som gjør at den lever sitt eget liv. Jeg har ofte samme problem med min TF700 tablet. Dette er ikke nettbrett, men en laptop. Lenke til kommentar
Nysgjerrig3 Skrevet 13. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2014 Dette er feil forum! Hva mener du er riktig forum? Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Maskinen fungerer ikke, kanskje? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Dette er ikke nettbrett, men en laptop. Poenget er at begge har berøringsskjerm som fungerer helt likt. Lenke til kommentar
djmathisen Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Poenget er at begge har berøringsskjerm som fungerer helt likt. Nå er det litt vel forskjell på berøringsskjerm og berøringsflate 1 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Nå er det litt vel forskjell på berøringsskjerm og berøringsflate Jepp, jeg ser det nå. Jeg "leste" at han hadde berøringsskjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå