Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Datamaskinskjermen lever sitt eget liv! Hva kan jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Gardina som man blar opp og ned på siden med lever sitt eget liv. Er det noe å gjøre med dette? Det er til å bli sprø av.

Jeg tror det har noe med innstillinger å gjøre. Maskinen har vært på service og da har alle innstillingene blitt satt tilbake.

En ting til er at når jeg skriver, f.eks. denne teksten, ser jeg plutselig at jeg skriver midt i teksten. Her har jeg heller ikke gjort annet enn å trykke på bokstaver.

Jeg har bærbar, berøringsflate og Windows 7.

Endret av Nysgjerrig3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som datamusen eventuelt tastaturet ditt går berserk. Prøv med noe annet, evt ta inn til reparasjon dersom det er en bærbar.

Jeg tror det har noe med innstillinger å gjøre. Maskinen har vært på service og da har alle innstillingene blitt satt tilbake.

Lenke til kommentar

Min samboer hadde noe lignende problem, dette var da på en bærbar. Da var en driver som manglet. Ikke til musen, men til den berørings flaten, husker ikke det opprinnelige navnet på den flaten, men det er nå den som har muse funksjonen på bærbar. Da løste problemet seg. Måtte bruke windows 7 driver. Det var veldig irriterende når en satt og skrev, så hoppet den tilbake helt på begynnelsen av setningen helt uten videre. Men som sagt så løste det seg med en driver

Lenke til kommentar

Min samboer hadde noe lignende problem, dette var da på en bærbar. Da var en driver som manglet. Ikke til musen, men til den berørings flaten, husker ikke det opprinnelige navnet på den flaten, men det er nå den som har muse funksjonen på bærbar. Da løste problemet seg. Måtte bruke windows 7 driver. Det var veldig irriterende når en satt og skrev, så hoppet den tilbake helt på begynnelsen av setningen helt uten videre. Men som sagt så løste det seg med en driver

Jeg har også bærbar og berøringsflate. Jeg bruker også Windows 7. Får bare vente og se om noen kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...