Cookiemonster25 Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Armene og bena verker men ikke magen når jeg er i planken. Stillingen skal være rett, og jeg presser magen innover. Men likevel kjenner det bare i armene og bena. Vet ikke helt hvordan det skal føles i magen når jeg er i planken, men når jeg gjør andre mageøvelser, kjenner jeg det virkelig. Så hvorfor kjenner jeg ikke noe i magen? Er det andre øvelser jeg kan gjøre på helst en matte, som trener mage? Og hvor mange repetisjoner, eller hvor lang tid skal jeg gjøre øvelsen? Takk Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Få albuene lengre frem så burde det røske bra i tarmtottene etterhvert. Du kan og peke tærne mer bakover. Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Øk gjerne tida hver gang med et sekund eller to. Du vil nok nå et punkt der du vil begynne å gi etter for presset. Da vet du hvertfall at du har gitt maks. Så gjør du det tre ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå