Diablonor Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 (endret) Jeg er ikke sikker på om dette ble riktig plass å legge ut, men jeg vil legge ut en stillingsannonse fra et selskap jeg jobber i. Spørsmål kan stilles her, PM, eller bruker kontaktopplysningene i annonsen under. Oppdrag som Webutvikler / interaksjonsdesigner? Gode betingelser i et spennende prosjekt! Asio utvikler produkter innenfor Game based learning. Selskapet er i vekst og vi søker nå etter flere dyktige medarbeidere. Krav til stillingen: Erfaring eller utdanning i webdesign Erfaring eller utdanning i interaksjonsdesign Behersker HTML og CSS Kjennskap og\eller Erfaring med javascript-bibliotek som jQuery, D3, eller lignende. (Du trenger hovedsaklig å vite hva slike biblioteker kan tilføre en nettside) Erfaring er en fordel, men ikke nødvendig: Angular.js MVC D3.js Data-visualisering Grunt Taskrunner Karma + Jasmine TDD Viktige egenskaper: Engasjert Interesse for faget Kreativ Arbeidssted: Oslo For rette kandidat tilbyr vi gode utviklingsmuligheter og konkurransedyktige betingelser. Fleksibel arbeidstid. Søknad eller spørsmål rettes daglig leder Steinar Aas på [email protected], eller telefon 945 08 110. https://beta.enkifag.no Endret 13. januar 2014 av Diablonor Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Hvor i norge er det dere holder til? Lenke til kommentar
Diablonor Skrevet 13. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2014 Hvor i norge er det dere holder til? Vi holder til i Oslo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå