Axxxy Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 (endret) Har en HP ProBook 4330s laptop som jeg fikk via vgs. Da jeg nå personlig fikk overta den, formaterte jeg den for å rengjøre. Jeg installerte Windows 7 og alle drivere som fulgte med. Da jeg var ferdig med alle drivere og oppdateringer fra MS Windows, åpnet jeg power management programmet som fulgte med for å spare strøm. Da jeg valgte strømsparer mistet jeg nettet og jeg fikk opp en liten notification melding der det sto:Bluetooth: Off Wireless Net: Off Jeg skiftet momentant tilbake til balansert, men ingenting skjedde. Etter det har jeg slitt med å få på nettet igjen. Over tastaturet på høyre side er det en knapp der man kan skru av og på nettet. Den lyser nå oransj/gul som indikerer at nettverkskortet er av. Denne funker heller ikke.. til det den faktisk skal gjøre. På en eller annen måte har knappen som skal skru av og på nettet blitt linket til bluetooth adapteret. Hvordan kan jeg få ordnet dette? Og få hardware knappen til å kobles sammen med nettverkskortet. Er det på noen måte mulig å skru på nettverkskortet uten den knappen? Har prøvd før, men kom ingen vei, samtidig som troubleshoot forteller meg at problemet kommer av at nettet er deaktivert, og man løser det med å trykke på knappen. -Daniel Endret 12. januar 2014 av Axxxy Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 (endret) Du må installere hp quicklaunch buttons og hotkeys sw og drivere . Er noen tips her for å lokalisere. http://answers.informer.com/2708/how-do-i-turn-on-my-wireless-if-the-key-is-not-working Softpaq d/l client http://h20331.www2.hp.com/Hpsub/cache/509658-0-0-225-121.html På mange laptops er det kun 1 knapp for å slå av "all radio" som inkluderer både bt og wifi.Ofte kan man sette den opp til å vise en meny hvor man velger hva som skal slås av/på med museklikk.. Mange mini pci kort har dessuten både bt og wifi innebygd. Endret 13. januar 2014 av syar2003 Lenke til kommentar
Axxxy Skrevet 13. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2014 Mange takk, skal ta en titt! Men jeg installerte flere drivere, og hotkeys var blandt dem. jeg brukte fn+f? for å åpne batteri og strømforsynings menyen, og det var da alt gikk i dass. -Daniel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå