Footy Skrevet 12. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2014 Hallois! http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/20222552/ Denne pæren kan i henhold til ikea dimmes, men finner ikke ut hvilken dimmer. jeg antar GLE eller GLI men blir ikke klokere... Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 12. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2014 GLE vil jeg tippe. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 13. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2014 Jeg ville tippet GLI Lenke til kommentar
Footy Skrevet 13. januar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. januar 2014 da er jeg jo like langt........ hehe Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2014 De fleste dimbare ledpærer uten egen armatur jeg har vært borti bruker fasesnitt (med noen unntak) (dvs leading edge), såvidt jeg vet er det GLI som er fasesnitt. AtW Lenke til kommentar
GLN Skrevet 13. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2014 LED=GLI dimmer Alt annet(glødelamper) er GLE. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 20. januar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. januar 2014 Tok med både GLE og GLI. Prøvde GLE først og det funket perfekt. Så prøvde aldri GLI Lenke til kommentar
GLN Skrevet 21. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2014 Tok med både GLE og GLI. Prøvde GLE først og det funket perfekt. Så prøvde aldri GLI Vis du opplever flimring eller blinking i LED lysene noen gang, så skift til GLI GLI er laget for lavere belastning, og siden LED lampene ofte kun er på noe få watt så sliter avogtil GLE dimmerene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå