thismeanswar Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 http://soundcloud.com/thismeanswar/the-liquid-mix Tjohei! Noen av dere er kjenner kanskje til musikken og mixene jeg har lagt ut her de siste årene. Det er alltid frenetisk drum & bass og dubstep det går i så jeg tenkte jeg skulle gå den helt andre veien og lage en soft liquid drum & bass mix. Her er resultatet, det er sikkert noen her som er liquid-frelste og kan gi meg tommel opp eller ned Håper dere føler'n! Løøv fra Tøyen -Kalle Tracks: 01: Keeno - Nocturne 02: Wilkinson - Afterglow 03: Simplification & Translate - Space Love 04: Logistics - Maybe Next Time 05: Logistics - Through The Looking Glass 06: Keeno - Golden Light 07: Fred V & Grafix - Downpour 08: Spectrasoul & Tamara Blessa - Away With Me (Calibre Remix) 09: Nclear & Eugenics Eight - Forget You Not 10: Etherwood - In The Moment 11: Keeno ft. Louisa Bass - Tunnels 12: The Perfekt - Long Cycle (Fred V & Grafix Vs. Friction) 13: Logistics - Safe By My Side Download ligger på soundcloud'en. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå