smort1 Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Endelig vinter! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
John EM Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Det ser ut som at noen har rasket over isen også. Tror ikke jeg ville gjort det i dag. Mener du har bommet litt på hvitbalansen i dag, men det er vel lenge siden vi har kunnet ta snøbilder på disse trakter. Kameraet blir vel litt lurt av all den hvite snøen. Ha en fin kveld. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2014 Det ser ut som at noen har rasket over isen også. Tror ikke jeg ville gjort det i dag. Mener du har bommet litt på hvitbalansen i dag, men det er vel lenge siden vi har kunnet ta snøbilder på disse trakter. Kameraet blir vel litt lurt av all den hvite snøen. Ha en fin kveld. Takker, John EM! Mye folk, i alle aldre, utpå isen. Trodde ikke den var sikker jeg, men den holdt tydeligvis. Mulig det var "hvitere" en det ser ut som her, ja...... Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Flott endelig vinter bilde Svein og jeg gleder meg til endelig lys med endelig lys bilde ;-) Ha en fin vinterveier ;-) Med hilsen Leif ;-) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Sorry, vinteruke ;-) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2014 Flott endelig vinter bilde Svein og jeg gleder meg til endelig lys med endelig lys bilde ;-) Ha en fin vinterveier ;-) Med hilsen Leif ;-) Takker, Leif! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2014 Sorry, vinteruke ;-) Fin vintervecka, til deg også, Leif! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg