rundstykke Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Hei, jeg trenger litt hjelp med noen spørsmål som er en del av geografi-leksa mi... Kan noen hjelpe meg, please.. haha Her er oppgavene: 1.Hva legger vi i begrepet ressurs? 2.Hvilke forutsetninger må være til stede for at en naturforekomst kan være en aktuell ressurs? 3.Forklar hva man mener med: -materialressurser og energiressurser -fornybare og betinget forybare ressurser -grønne ressurser -lagerressurser -kulturressurser 4.Forklar hva vi mener med bærekraftig utvikling. Gi et par eksempler på bærekraftig utvikling og et par eksempler på utvikling som ikke er bærekraftig. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 (endret) Heile poenget med lekser er vel at studentene skal gjøre leksene sine selv?? Hva er vitsen med å ha lekser dersom studentene ikke gidder å gjøre dette arbeidet selv ? Endret 12. januar 2014 av WeirdFace Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Svarene på spørsmålene dine finner du i Kapittel 5: Ressurser, næringsliv og bosetning i Norge i læreboken GEOGRAFI - Landskaper, ressurser, mennesker, utvikling (2009). Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Disse spørsmålene var ikke noe vanskelige engang? Hvis du tar de 15 min til å google alle spørsmålene får du svarene Lenke til kommentar
domineer Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Svar på noen av oppgavene ligger på nettet. http://kimle.blogg.no/1449690723_geo_test_deg_selv_19_.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå