Jan Egil Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Helt topp! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Hei, Jan Egil. Tittelen på dette bildet kunne ha vært "Toppmeis med fin sveis" ! Det er virkelig godt gjort å få et så skarpt og fint eksponert bilde av en så liten og kjapp fugl i det den lander ! Naturlige farger og en perfekt, uskarp bakgrunn bidrar til at dette bildet fortjener betegnelsen "blinkskudd" ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 12. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2014 Tusen takk, Albert! Du skulle jo bare sett alle de bildene som IKKE ble sånn noenlunde....... Har jo "jukset litt" da..... Kameraet ble satt på stativ, fjernstyring ble satt på, brukte manuelle innstllinger og manuell fokus, som ble forsøkt satt litt foran kvisten jeg fokuserte på. Satte kameraet på serieopptak. Så var det å sette seg inne (på hytta) med fjernkontrollen, kaffen i andre hånda, og vente på at fuglene skulle sette seg på riktig sted. Livet som "fuglefotograf" behøver ikke være så verst...... :-) Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Helt topp! (!). Foruten at dette var et godt bilde må jeg si at du er meget fremsynt og ikke minst tålmodig som venter på at de skal sette seg på rett sted. Her i området tror jeg det har gått med mye kaffe... Hilsen Olav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg