acer 5920 Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Hei. Jeg har en gammel acer 5920. Har klart å kortslutte kontakten til skjermen. Plutselig var alt dødt. Ikke tegn til liv verken med bstteri eller ekstern strøm.Vet noen hvor jeg kan finne sikringen på denne maskinen, for det må det da være? Noen som har peiling? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Er nok ingen sikring nei. Er nok død, bare til å kasserste visst du ikke har "idiot" forsikring 1 Lenke til kommentar
acer 5920 Skrevet 13. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2014 Du har nok rett. Ingen sikring. Men når den hadde fått stått i noen timer (!) var den oppe og gikk igjen. Fungerer, bortsett fra at det er gått en pinne i skjermkontakten, og derfor er det ikke noe særlig lyssterk skjerm. Det fikser jeg ved å bruke en ekstern skjerm. :=). Tror ikke jeg skal prøve meg på å bytte kontakten. Og "idiot" forsikring hadde vel ikke fungert her.? :=). Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 "idiot" forsikring som jeg kaller det så får du helt ny pc til samme pris igjen men dette er noe du kjøper med pcen hos forhandler. Da kan du feks miste den i bakken så hardt at den ikke virker å du får ny pc til samme pris igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå