John EM Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Bud i Romsdal Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Fint ståsted, med et velkjent motiv på våre kanter! Fine farger og bra skarphet. V1 for meg, her! PS! Fikk tak i et "billig-kit" fra FV forleden, og synes det leverer bra bilder. Slettes ikke så "dårlig" som enkelte vil ha det til. Adapter underveis, så skal bli artig å få prøvd med EF-objektiver også, etterhvert.... Lenke til kommentar
John EM Skrevet 12. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2014 Fint ståsted, med et velkjent motiv på våre kanter! Fine farger og bra skarphet. V1 for meg, her! PS! Fikk tak i et "billig-kit" fra FV forleden, og synes det leverer bra bilder. Slettes ikke så "dårlig" som enkelte vil ha det til. Adapter underveis, så skal bli artig å få prøvd med EF-objektiver også, etterhvert.... Takk. Kjøpte det m/18-55 for 1999.- på JP. Tanken var å kjøpe 22mm dersom jeg ble fornøyd. Jeg liker tanken på speilreflekskvalitet i lomma. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg