TST Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Over 19 millioner Madden-spill har blitt solgt i løpet av de årene serien har vært tilgjengelig, og serien har utviklet seg kontinuerlig siden 1994. Serien var blant annet først ute med "motion capture". Madden 2004 er nummer 14 i rekken, og har blitt en av de beste sportspillene som finnes på markedet per dags dato. http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=2712 Lenke til kommentar
jjjhhhsss Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Kan Madden 2004 spiles online på PS2? Lenke til kommentar
TST Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 Kan Madden 2004 spiles online på PS2? Ja, det er antydet i første avsnitt på side 3. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Kan et spill som Madden 2004 virkelig ha noen stor utbredelse i Norge? Skulle tro det hadde like stor popularitet her til lands som Trout Fishing 2004.. Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Kan et spill som Madden 2004 virkelig ha noen stor utbredelse i Norge? Skulle tro det hadde like stor popularitet her til lands som Trout Fishing 2004.. Ikke kom her og diss fiskespill. Få ting er så kult på DreamCast som å dra opp litt skikkelig storfisk i ymse fiskespill. Jeg tror nok egentlig Madden har større fanskare i Norge enn de fleste regner med. Det er spill som har vært med oss i mange år og vunnet tilhengere siden starten av. Mitt første møte med Madden var på Amiga 500 for gud veit hvor mange år sida. Lenke til kommentar
AWC80 Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Har spilt Madden siden Amiga tiden jeg også. Har vel ikke den største fanbasen i Norge, men alle je kjenner som har giddet å sette seg inn i det har likt det. Man må bare skjønne seg på amerikansk fotball. Madden var en av grunnene til at jeg begynte å spille A.F. selv tilbake i 1993-- Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Vurderer seriøst å skaffe meg dette spillet. Men hvis jeg gjør der skal jeg lære meg regler og sånt litt bedre. Får ikke samme feelingen når man ikke forstår halvparten av hva som foregår :wink: Btw, fiskespill = Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg