Gå til innhold

Erfaringer med Fujifilm X-E2?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan sjekke på Japan Photo sine nettsider hvilke butikker som har den inne, så slipper du en evt. bomtur neste gang :)

Men X-E2 er et fantastisk stykek kamera jeg tror du blir fornøyd med :)

Øh. På nett står det at de har den på lager. Så nettsida kan nok være feil innimellom. Han måtte bak på lageret for å dobbeltsjekke, og fant ikke noe, i alle fall.

Lenke til kommentar

Sto ikke det når jeg klikket men... :)

Jeg skal ha kitet med 18-55. ;)

Er ganske sikker på at jeg kommer til å kjøpe den når jeg nå sitter og leser bruksanvisinga. Hehe. Har bare hatt dSLR til nå, så det er greit å lære seg å bruke kameraer som er satt opp litt annerledes ift bruken.

Lenke til kommentar

Sort kamerahus. Ikke sølv. Hehe.

Som iflg JP er på lager i Tr.heim. Dårlig oppdatering av lagerstatus JP, eller en ekspeditør som ikke klarer å finne frem på lageret :eek: ?

Uansett det er greit å "Kose" seg med manualen frem til JP (Tr.heim) får det inn :w00t:

Lenke til kommentar

Et eller annet merkelig der er det, ja. Men men.

Sølv fungerer sikkert fint det og. Hehe. Men jeg tror jeg bare vil ha sort. Hvis de ikke får inn sort, så kan det hende jeg velger sølv, da men.

Bildene ser bra ut. Kjører du bare JPEG, eller JPEG+RAW?

Lenke til kommentar

Du vet at JPEG-filene i en del tilfeller kan bli bedre enn man selv får til i RAW? Jeg kommer til å kjøre JPEG+RAW.

Selvsagt er det sånn hvis man ikke er spesielt god på å tilberede noe fra råvaren og til ferdig resultat. Da er det nok best om man starter med halvferdig...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...