CheatoN Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Hei. Installerte win 7 fra bunn pga HK bytte. Men nå vil ikke den ene HDD`en vises under min datamaskin. Får den opp under "datamaskin behandling"-"diskbehandling". Noen forslag? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-325285 Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Har du formatert den? Lenke til kommentar
CheatoN Skrevet 12. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2014 Har du formatert den? Nei, har en del innpå den som jeg skulle hatt Nei, har en del innpå den som jeg skulle hatt har 2 HDD til, og dem kom opp med engang Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Trykk start->høyreklikk datamaskin->enhetsbehandling Trykk så på diskbehandling, høyreklikk harddisken som ikke er synlig og velg angi stasjonsbokstav. Velg en ledig bokstav og trykk ok. Lenke til kommentar
CheatoN Skrevet 12. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2014 Trykk start->høyreklikk datamaskin->enhetsbehandling Trykk så på diskbehandling, høyreklikk harddisken som ikke er synlig og velg angi stasjonsbokstav. Velg en ledig bokstav og trykk ok. That simple Thanks! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå