-Skippern Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 (endret) Hei! Jeg har hatt datamaskinen min i tre år nå, og jeg merker at noen av delen begynner å bli litt slitne. Prosessoren jobber for harde livet så jeg har planer om å kjøpe denne, for å kjøle den ned litt mer. Lurere enn å kjøpe helt ny? http://www.netonnet.no/art/data/komponenter/kjoling/prosessorkjoling/coolermaster-hyper212evo/179090.7058/ Når jeg bruker maskinen så er det ofte til gaming, skjermkortet mitt på stadig gjennomtrettes grunnet av for mye belastning, så jeg har sett på dette kortet. http://www.netonnet.no/art/data/komponenter/grafikkort/nvidia-pci-e/msi-geforcegtx770gamingoc/189493.7063/ Er det eventuelt andre deler i maskinen min som trengs å bytte ut?Takk i forkant for gode svar! Som vedlegg har jeg et screenshot av delene mine. Endret 12. januar 2014 av -Skippern Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 den cpu kjøleren er meget god- i forhold til stock vifte Grafikk kortet er bra Lenke til kommentar
-Skippern Skrevet 14. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2014 den cpu kjøleren er meget god- i forhold til stock vifte Grafikk kortet er bra Det VAR bra! Nå har det vært i aktiv bruk en god stund, og begynner å betydelig slitent. Trenger et nytt, et bra nytt som kjører de fleste spill med den mest krevende grafikken. Takk for svar, håper på et nytt Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Det VAR bra! Nå har det vært i aktiv bruk en god stund, og begynner å betydelig slitent. Trenger et nytt, et bra nytt som kjører de fleste spill med den mest krevende grafikken. Takk for svar, håper på et nytt eg mente den msi gtx 770 skal du dra bf4 på full guffe uten problem- bør du gå for 780 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå