tomsi42 Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 (endret) Takk for et flott treff - Selv om det var kaldt, så var oppmøtet bra. Her legger vi ut blinkskuddene våre. Endret 23. februar 2014 av tomsi42 Lenke til kommentar
Vår Sol Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Takk for en hyggelig tur i kulda med hyggelige varme mennesker. Her er et bilde av Christian som jeg syns ble ok. Hilsen Tomsidarlingen ( Cecilie ) 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2014 (endret) Ser ut som den unge mannen har gåt på en smell Men han hadde egentlig ikke det Imens koste jentene seg med en studie av dagens fangst Endret 12. januar 2014 av tomsi42 Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Takk for en hyggelig tur i kulda med hyggelige varme mennesker. Her er et bilde av Christian som jeg syns ble ok. Hilsen Tomsidarlingen ( Cecilie ) Liker veldig godt etterbehandlingen du har gjort her. Det faller i smak hos meg. Dessverre fikk jeg ikke tatt noen bra bilder selv denne dagen ettersom smårollingen etterhvert ble litt umedgjørlig og jeg ikke var så aktiv på fotofronten. Det var uansett hyggelig å treffe alle sammen og det var godt med litt frisk luft. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2014 Dessverre fikk jeg ikke tatt noen bra bilder selv denne dagen ettersom smårollingen etterhvert ble litt umedgjørlig og jeg ikke var så aktiv på fotofronten. Det var uansett hyggelig å treffe alle sammen og det var godt med litt frisk luft. Frisk luft og det sosiale er også viktig. Hyggelig å se hvor stor pjokken har blitt. Jeg sender over noen av bildene av dere på PM en av de nærmeste dagene. Det kommer noen fler bilder fra meg etterhvert. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2014 Da har jeg endelig fått sett lit mer på bildene. Her er noen vinterlige motiver: Lenke til kommentar
eks Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Hurtigruta sett fra Aker Brygge: Sett fra kaia: Isskulptur med lasteport i bakgrunnen: Pullert på kaia: Hund i hundespann: Skulptur og Aker Brygge i solnedgangslys: Nesoddenferja i solnedgang: 2 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Her var det mye bra Likte spesielt godt "Pullert på kaia" og "Hund i hundespann" tatt av eks. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Helt enig i at etterbehandlingen av bildet til Cecilie var meget vellykket. Ingen blinkskudd fra min side, og sent ute er jeg. Kombinasjonen av votter, kuldeskjelv og lite lys var ikke optimal for mitt vedkommende, var ikke helt akklimatisert til vinteren som kom så brått. Spor etter finskevisitt? _DSC8107 Remnants of a visiting Fin.jpg by JorunT, on Flickr Istapper _DSC8119 Ice.jpg by JorunT, on Flickr Utsikt fra Trollfjord _DSC8132 View from MS Trollfjord.jpg by JorunT, on Flickr Interessant objekt? _DSC8190 Lens test.jpg by JorunT, on Flickr Solnedgang og slutt på vandringen _DSC8213 Sunset - End of walk.jpg by JorunT, on Flickr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå