Sssda1 Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 .. så jeg kommer ikke inn på nettverket. Men passordet er riktig, og jeg får koblet til med andre enheter. Dette er en ny installasjon av Windows 7. Jeg installerte også Ubuntu dual boot, og der har jeg ingen problemer med å logge på. Kun med windowsen. Jeg får derimot koblet på WiFi-hotspot nettverket til mobilen min, så det burde ikke være noe galt med nettverkskortet. Jeg har også oppdatert driveren. Når jeg prøver å bruke WPS så får jeg feilmelding om at jeg ikke kunne koble til, og det kommer et rødt kryss ved nettverket. Tips til hva jeg kan gjøre ?' Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Du har nyeste driver til nettverkskortet? Lenke til kommentar
xExodusx Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 du har ikke f.eks engelsk tastatur oppsett i windows? for vist du da bruker spesialtegn i passordet så står jo de gjerne på andre plasser på det fysiske tastaturet mellom norsk/engelsk (men regner kanskje med du har huket av for å se passordet?) Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Det er en klassiker at det ikke velges norsk tastatur under installering av windows. Skriv passordet i Notepad, og se om det stemmer 100%. Bruk så copy-paste. Lenke til kommentar
Sssda1 Skrevet 12. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2014 Du har nyeste driver til nettverkskortet? Ja, kommer inn på andre nettverk også. Det er en klassiker at det ikke velges norsk tastatur under installering av windows. Skriv passordet i Notepad, og se om det stemmer 100%. Bruk så copy-paste. Det er bare tall i passordet så det er ikke det. (passordet vises uansett så ser om det er feil eller ikke.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå