HFL Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 (endret) Hei! Er på jakt etter et trådløse hodetelefoner til TV/konsoll-bruk. Trodde ikke dette skulle være en stor utfordring, men blir bare mer og mer forvirra jo mer jeg leter. Jeg må ha mulighet til å koble til to hodetelefoner på en gang, og prisen bør ligge rundt 1000-lappen, da det er noe som kun kommer til å brukes for å slippe å forstyrre naboen med lyd om kveld/natt. Har hittil funnet frem til Sennheiser RS170, og Sony PS3 Pulse som mulige kandidater.RS170 virker jo kurrant, bortsettfra at de er låst til å brukes sammen med senderen, som er alt annet enn portabel, og kan derfor ikke brukes utenfor stua. Med tanke på at jeg ikke har PS3 virker det litt dumt å kjøpe et playstation-headset, men syntes usb-transmitteren med jack-inngang virket som en god idé, da alt utstyr med jack-utgang kan kobles til. I tillegg virker det greit at headsettet kan brukes med jack-kabel for portabel bruk. I tillegg finner jeg veldig lite info om flere headsets av denne typen kan brukes på en gang. Noen som har noen erfaringer eller tips å dele? Endret 13. januar 2014 av HFL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå