Gå til innhold

US Netflix på Xbox one, mulig?

Sparrk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

UnoTelly DNS støtter også muligheten for å skifte Netflix region uten å endre DNS-IP på den aktuelle maskin (på Android må du tvinge appen av og så åpne på nytt for at den skal laste nytt/korrekt utvalg).. Verdt de få kronene i måneden de skal ha (tror de fortsatt har prøveperiode)..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

UnoTelly DNS støtter også muligheten for å skifte Netflix region uten å endre DNS-IP på den aktuelle maskin (på Android må du tvinge appen av og så åpne på nytt for at den skal laste nytt/korrekt utvalg).. Verdt de få kronene i måneden de skal ha (tror de fortsatt har prøveperiode)..

Sjekket nettsiden deres, og ble ikke helt klok på dette.

Eksempel: Jeg har en apple tv som allerede har DNS satt opp mot en server i nettverket for å bruke plexconnect. Er det da mulig å bruke dette for å få inn US Netflix uten å skifte DNS i innstillingene?

Lenke til kommentar

Sjekket nettsiden deres, og ble ikke helt klok på dette.

Eksempel: Jeg har en apple tv som allerede har DNS satt opp mot en server i nettverket for å bruke plexconnect. Er det da mulig å bruke dette for å få inn US Netflix uten å skifte DNS i innstillingene?

Nå har jeg ikke giddet å researche apple TV, plexconnect og egen DNS, men forutsatt at det ikke er snakk om mange IP-adresser du skal reroute så kunne du vel satt akkurat Plex i hostfilen og så brukt UnoTelly DNS-er til alt annet (inkl. Netflix)?

Å sette Netflix/Unotelly sine CDN-servere i hostfilen manuelt er nok en mye større og mer omfattende jobb..

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...