Sparrk Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Hei! Noen som vet om det er mulig eller vet hvordan jeg kan få US netflix på xbox one? Lenke til kommentar
kondis Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 http://www.unblock-us.com Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Eller bare gjøre det enkelt, skifte til en amerikansk DNS server. Stort sett bare et kjapt Google søk på ' netflix us dns server ' og taste inn begge to. Lenke til kommentar
Sparrk Skrevet 12. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2014 (endret) Fikk det til. Brukte vist en utdatert DNS adresse forrige gang jeg prøvde- Endret 12. januar 2014 av Sparrk Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 (endret) Personlig så ville jeg ikke brukt en totalt ukjent DNS til å rute all min data trafikk igjennom. Det kan lønne seg å abonnere på kjente tjenester som fks Unblock-us som kondis delte litt opp her. Endret 12. januar 2014 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Har brukt unblock-us i over 1 år nå, og det er en grei ting å ha i bakhånd altså Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 UnoTelly DNS støtter også muligheten for å skifte Netflix region uten å endre DNS-IP på den aktuelle maskin (på Android må du tvinge appen av og så åpne på nytt for at den skal laste nytt/korrekt utvalg).. Verdt de få kronene i måneden de skal ha (tror de fortsatt har prøveperiode).. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 http://movies.zenok.com/ Jeg pers bruker disse siden man får aktivere opptil 3 forskjellige steder samtidig, som feks venn, hytta og hjemme eller andre alternativer, tror det koster 150-200kr i året, husker ikke siden det er lenge siden jeg betalte noe, kommer sikkert en påminnelse om neste betaling en gang på mail... Lenke til kommentar
PYN_ Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 UnoTelly DNS støtter også muligheten for å skifte Netflix region uten å endre DNS-IP på den aktuelle maskin (på Android må du tvinge appen av og så åpne på nytt for at den skal laste nytt/korrekt utvalg).. Verdt de få kronene i måneden de skal ha (tror de fortsatt har prøveperiode).. Sjekket nettsiden deres, og ble ikke helt klok på dette. Eksempel: Jeg har en apple tv som allerede har DNS satt opp mot en server i nettverket for å bruke plexconnect. Er det da mulig å bruke dette for å få inn US Netflix uten å skifte DNS i innstillingene? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 (endret) UnoTelly DNS støtter også muligheten for å skifte Netflix region uten å endre DNS-IP på den aktuelle maskin (på Android må du tvinge appen av og så åpne på nytt for at den skal laste nytt/korrekt utvalg).. Verdt de få kronene i måneden de skal ha (tror de fortsatt har prøveperiode).. Sjekket nettsiden deres, og ble ikke helt klok på dette. Eksempel: Jeg har en apple tv som allerede har DNS satt opp mot en server i nettverket for å bruke plexconnect. Er det da mulig å bruke dette for å få inn US Netflix uten å skifte DNS i innstillingene? Nå har jeg ikke giddet å researche apple TV, plexconnect og egen DNS, men forutsatt at det ikke er snakk om mange IP-adresser du skal reroute så kunne du vel satt akkurat Plex i hostfilen og så brukt UnoTelly DNS-er til alt annet (inkl. Netflix)? Å sette Netflix/Unotelly sine CDN-servere i hostfilen manuelt er nok en mye større og mer omfattende jobb.. Endret 23. januar 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå