BirgerCaC Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Heisann! Jeg har en litt sær humor (kanskje?) som jeg kanskje ikke deler med så mange. Ikke vet jeg, men det er slik det føles i enkelte tilfeller Vell jeg har sett en del på NRK i det siste. Har da setty på nettet og det er to humor serier som har falt meg i smak og det er lillyhammer og hellfjord. Jeg har altså en slik humor kan man si. Ellers så liker jeg mot i brøstet, carl og co , hos martin osv fra TV2, men jeg vil utforske nrk litt i og med at jeg syntes at lillyhammer og hellfjord var så ille bra! Noen som har noen forslag til serier som går på NRK, eller som har gått på nrk som ligger i den samme duren som hellfjord og lillyhammer? Takker for svar! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 12. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2014 Bumper denne på grunn av at jeg trenger raskt svar Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 (endret) Kan anbefale serien "Dag" med Atle Antonsen. Du finner den på netflix.no, 3 sesonger. Første måned er gratis og ingen bindingstid. http://movies.netflix.com/WiMovie/Dag/70275760 Endret 12. januar 2014 av Bond007 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 12. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2014 Tusen takk! Noen flere? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Karl Johan er ganske morsomt:) Ligger på netttv sist jeg sjekket. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Atle Antonsen er konge i Rådet. (Talk show) Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 12. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2014 Karl Johan er ikke morsomt i det hele tatt syntes jeg Atle Antonsen er konge i Rådet. (Talk show) Jeg vil ha mer filmer som f eks hellfjord Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 (endret) Prøv Kong Curling http://movies.netflix.com/WiMovie/Kong_Curling/70292750 Kill Buljo http://movies.netflix.com/WiMovie/Kill_Buljo/70117205 Endret 12. januar 2014 av Bond007 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 12. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2014 Har dessverre ikke nettflix, og jeg har heller ikke kortet mitt her så jeg kan ikke registrere meg, men forslagene fra nettflix skal skrives opp også får jeg se når jeg får tak i kort Har dere noen fra nrk, you tube eller ett eller annet? Kjeder meg i kveld Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Ein idiot på tur (An Idiot Abroad) Det ligner ikke så veldig mye på de seriene du nevner, men det ligger på NRK.no, og det er morsomt. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Anbefaler Melonas på det sterkeste! Ikke slik som du pleier å se på, men det er utrolig bra. Pernille Sørensen, Kristin Skogheim, og Stine Buer en fantastiske Ligger på nrk nett-tv Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Side om side er allright. An idiot abroad er et must. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 24. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2014 Ein idiot på tur (An Idiot Abroad) Det ligner ikke så veldig mye på de seriene du nevner, men det ligger på NRK.no, og det er morsomt. Anbefaler Melonas på det sterkeste! Ikke slik som du pleier å se på, men det er utrolig bra. Pernille Sørensen, Kristin Skogheim, og Stine Buer en fantastiske Ligger på nrk nett-tv Er nok dessverre ikke noe for meg. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 (endret) Ein idiot på tur (An Idiot Abroad) Det ligner ikke så veldig mye på de seriene du nevner, men det ligger på NRK.no, og det er morsomt. Anbefaler Melonas på det sterkeste! Ikke slik som du pleier å se på, men det er utrolig bra. Pernille Sørensen, Kristin Skogheim, og Stine Buer en fantastiske Ligger på nrk nett-tv Er nok dessverre ikke noe for meg. Jeg tror Little Britian, og Modern Family er noe for deg. De ligger på netflix så hvis du får tilgang er de verdt en titt. LIttle Britian passer nok best. Endret 24. februar 2014 av -Twix- Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2014 Nei, har sett litt på det, men har ikke falt helt i smak. Nå hører jeg at det kommer noe nytt som heter samurai sikkerhetstjeneste eller noe i den samme gata. Det så hysterisk morsomt ut etter den reklamen jeg hadde sett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå