Joachim_F Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Den populære modifikasjonen Skywind tar oss tilbake til Vvardenfell.Feature: Skywind Lenke til kommentar
August91 Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Gammelt nytt, sjekk og Skyblivion. ;-) Lenke til kommentar
Aniratak Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Har de snakket noe om når moden skal være ferdig? Jeg gleder meg til å teste ut men venter til den er helt klar. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Ser kult ut Lenke til kommentar
Nortonis Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Blir bra dette, ser dem planlegger beta i juni. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Jeg foretrekker Morrowind med Graphics Overhaul. Eneste som er dumt er at det elendig kampsystemet henger igjen da. 2 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Skjønner virkelig ikke poenget med å prøve å gjøre et PC-spill om til et konsollspill som kjører på PC. Faktisk en enda dummere idé enn å prøve å få Baldur's Gate inn i Neverwinter Nights 2-motoren. Det gikk jo heller ikke så bra. 1 Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Kommer sikkert til å teste det før eller siden, men er hakket mer interessert i Skyblivion (samme teamet bak, såvidt jeg har skjønt), sikkert fordi jeg har et større forhold til Oblivion fra før av. En "ferdig" versjon av Skyblivion er vel enda lenger unna enn Skywind, så det gjelder å smøre seg med tålmodighet. Det er betryggende at uansett hva de får til i utgangspunktet, kommer vel andre moddere til å fortsette å skreddersy/forbedre ting etterhvert. Lenke til kommentar
lhz Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Om man vil se hvordan Morrowind og andre provinser i Tamriel ser ut med dagens grafikk, så lanseres Elder Scrolls Online i begynnelsen av april i år. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Morrowind er det spillet som har tatt mest knekken på livet mitt (på en positiv måte) Lenke til kommentar
Willowgar Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Morrowind ikke Vvardenfell Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Morrowind ikke Vvardenfell Spillet heter riktignok Morrowind, men utspiller seg på øya Vvardenfell. Lenke til kommentar
Wisur Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Jeg er en av utviklerne i Skywind, og vi er nå i en VELDIG tidlig alpha fase. Derfor det ser veldig uferdig ut. Men er en lang vei igjen, og det er bare å glede seg til Beta release i/etter sommeren Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Blir digg dette her, liker det type spillet og kunne utforske fjell områder og landsbyer:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå