Singularitet Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Vurderer å skaffe meg en Raspberry for å se Netflix og anna media fra egen server. Har lest at det er noe krøll med å få sett Netflix via RaspPi. Er det noe anna billige alternativer for å få sett Nettflix og anna media fra egen server? Det er ikke kabla nettverkt ved TVen, har Zyxel 2602 802.11 b/g multimodem. Har også kikka på Chromecast. Noen gode forslag? Lenke til kommentar
Singularitet Skrevet 12. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2014 Med Plex eller anna programvare må jeg fortsatt ha en form for PC ved TVen, og det er jo det jeg er på utkikk etter. Lenke til kommentar
Sparrk Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Nei, du trenger ikke en server ved siden av TVen. Chromecast inneholder Plex app. Lenke til kommentar
Singularitet Skrevet 12. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2014 Jeg vet at jeg ikke trenger en server ved siden av TVen, men jeg har nå en server med en del filmer på, er greit om man kan få sett det også på TVen, kjører Ubuntu Server 13.10 på den. Har lagra filmer i forskjellige formater der. Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 http://www.wdc.com/en/products/products.aspx?id=330 Streamer mediefiler (mkv inkludert), samt netflix, spotify m.m. Trådløs og billig. Nettopp gått til anskaffelse av en selv, og kan gi en kort anmeldelse om et par dager om ønskelig. Et stort pluss er at den kommer med fjernkontroll, eller smartphoneapp om du foretrekker det. Lenke til kommentar
Singularitet Skrevet 13. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2014 Den så jo fin ut ja, Ser at den ikke tar ISO-format, men er jo greit å konvertere til noe anna. Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Den så jo fin ut ja, Ser at den ikke tar ISO-format, men er jo greit å konvertere til noe anna. "Play your media in virtually any file format including MKV, AVI, MOV, ISO/VOB and much more on your TV." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå