teekay19 Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Avtjener førstegangstjeneste og er plassert på velferden. Her har vi 10 pc'er, der den eine har fått eit problem. Den har eit Asus a7v133vm hovedkort med innebygd skjermkort. Når skjermkabelen står i, og skjermen er på står den i hvilemodus. Når eg så skrur på maskina er skjermen fortsatt i hvilemodus og blinker med oransje lys. Når eg tar ut skjermkabelen skrur skjermen seg på og grønt lys vises. No signal kommer selvsagt opp på skjermen. Setter eg kabelen i maskina igjen går den tilbake i hvilemodus. Er jo vanskelig å vite om det er skjermkortet siden det er innebygd. Hva tror dere? Skjerm: Hansol 900P Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Du bør prøve med en annen skjerm først. Hvis den heller ikke virker, så er det noe galt med skjermkortet. Du kan prøve å låne et kjipt et som ikke er integrert fra en annen maskin og se om maskinen starter opp da. Lenke til kommentar
teekay19 Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 Annen skjerm har eg prøvd, og det står jo mx kort i de andre pc'ene så eg kan jo prøve å bytte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå