Dopi Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 (endret) Heisann!Har nettopp flyttet inn i ny leilighet og tegnet nytt abnoment hos Get.Helt siden vi fikk det nye nettet får jeg stadig vekk error melding når jeg prøver å spille GTA V Online! "Unknown network error" er feilmeldingen jeg får opp. Jeg får spilt i omtrent 5 minutter før denne meldingen kommer opp. Aldri hatt dette problemet før jeg fikk nytt nett.Er det noen som vet hvordan jeg fikser dette? Har prøvd å google, men finner ikke noe spesifikt om hvordan jeg skal gjøre det. Har Get 30 mbps så skal ikke være for dårlig nett heller. NAT typen min er også "Open" så det skal forsåvidt heller ikke være problemet. Jeg bruker Get box 2, som har modem & ruter i ett. Er det her feilen ligger? Har også en ruter koblet til, men får samme feilmelding når jeg bruker nettet gjennom ruteren.Er forferdelig dårlig på forskjellige internettinnstillinger så litt hjelp hadde vært fint Endret 12. januar 2014 av Dopi Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Om du kun har problemer med GTAV er det jo tvilsomt det er nettet ditt det er noe galt med. Prøv noen andre multiplayer spill og se om du kan spille de uten problemer. Lenke til kommentar
Mrbiggy Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Samme problem her. Ingen andre spill er slik. Har også get box 2. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 (endret) Kan det være at GTA V har en port som må åpnes i ruter.? Xbox 360:The problem you describe may be related to your connection settings conflicting with other players. You can test your connection through the following option in the dashboard:My Xbox > System Settings > Network Settings > Test Xbox LIVE ConnectionSelecting "more info" after the test will tell you if you have open, moderate or strict NAT type:OPEN; Can play games with any other NAT type.MODERATE; Can play games with open or moderate NAT types.STRICT; Can only play against open NAT types.If you have moderate or strict NAT, the problem you describe is most likely caused by a conflict with another player using an incompatible NAT type. Microsoft recommends an open NAT Type to connect with players as easily as possible. If you have a firewall or network hardware, such as a router, you might need to make a configuration change in order to obtain an open NAT. This configuration change is sometimes called “opening ports” or "port forwarding." For help, see:http://support.xbox.com/en-US/xbox-live/connecting/nat-error-solutionhttp://support.xbox.com/en-US/xbox-live/connecting/network-ports-used-xbox-liveXbox Live requires the following ports to be open:Port 88 (UDP)Port 3074 (UDP and TCP)Port 53 (UDP and TCP)Port 80 (TCP) Endret 19. mars 2014 av Tor Rasmussen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå